PROMO

Ultimativni pojačivač posjeta ugostiteljskih objekata

Ultimativni pojačivač posjeta ugostiteljskih objekata
29.05.2019.
u 16:29
Zvuk je prva informacija koju mozak o nekom prostoru prima i zato naš prvi dojam o ugostiteljskom objektu stvaramo ovisno o glazbi.
Pogledaj originalni članak

Glazba kao ultimativni pojačivač posjeta ugostiteljskim objektima, a gostima ujedno i odličan pojačivač svih osjeta, bila je tema panela na ovogodišnjem Restaurants and Bars Weekend Festivalu. Poznati glazbeni ali i gastro znalci: Tomo in der Muhlen, Filip Jelaš, David Vurdelja (Baby Dooks), Milan Majerović-Stilinović (predstavnik HDS ZAMP-a kao partnera R'N'B Weekenda) te Zlatko Gall, izmijenili su svoja razmišljanja upravo ističući taj neraskidiv spoj ugostiteljske ponude, hrane i glazbe. Složni su i da o glazbi u ugostiteljstvu, ako se u tom poslu želi uspjeti, treba itekako promišljati.

Dobre i promišljene primjere korištenja glazbe u poslovanju, pri čemu se poštuju i prava glazbenika, pronalazi i komentira upravo poznati gastro i glazbeni kritičar Zlatko Gall za Glazbenu galleriju HDS ZAMP-a.

Zašto je glazba tako važna? Zvuk je prva informacija koju mozak o nekom prostoru prima i zato naš prvi dojam o ugostiteljskom objektu stvaramo ovisno o glazbi. Ugostitelji njome, svjesno ili ne, profiliraju svoje goste. I ne samo to, glazba utječe i mnogo više. Hrvatski građani uz dobru glazbu duže ostaju u lokalima, spremni su potrošiti više, pa čak i platiti više za istu uslugu ukoliko im se sviđa upravo glazba. Pokazuju to rezultati istraživanja među hrvatskim građanima:
- 50% građana je spremno potrošiti više i ostati duže ukoliko im se u lokalu sviđa glazba
- Ovisno o glazbi, više od 50% ih je spremno za istu uslugu platiti višu cijenu
- 25% gostiju iz lokala odlazi ukoliko im se glazba ne sviđa
- 63% ih izbjegava lokale bez glazbe.

Isto tako, ranije istraživanje ugostitelja koji koriste glazbu i uredno plaćaju naknadu za to korištenje pokazalo je da ih je 62% sigurno da glazba pridonosi njihovu poslovanju, a 80% ih je zadovoljno odnosom s HDS ZAMP-om.

Osim ovih, postoje i mnoga druga inozemna istraživanja o utjecaju glazbe na kemijske i biokemijske procese u ljudskom organizmu a posredno onda i na ponašanje potrošača, što je i bila jedna od tema projekta Hrvatskog društva kemijskih inženjera i tehnologa „Kemija svuda oko nas“. Na njihov poziv, HDS ZAMP se pridružio tom projektu predavanjem „Kemija glazbe“.

Stoga, pitanje za ugostitelje danas više nije imati ili ne imati glazbu, već kako glazbu najbolje iskoristiti za svoje poslovanje.
Za više informacije posjetite www.zamp.hr .

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr