Ultra Europe

Lani je na festivalu bilo više od 150 tisuća posjetitelja, a ove godine ruši se i taj rekord

Foto: Ivo Čagalj/Pixsell, Miranda Čikotić/Pixsell, Ultra
Foto: Ivo Čagalj/Pixsell, Miranda Čikotić/Pixsell, Ultra
Foto: Ivo Čagalj/Pixsell, Miranda Čikotić/Pixsell, Ultra
Foto: Ivo Čagalj/Pixsell, Miranda Čikotić/Pixsell, Ultra
Foto: Ivo Čagalj/Pixsell, Miranda Čikotić/Pixsell, Ultra
Foto: Ivo Čagalj/Pixsell, Miranda Čikotić/Pixsell, Ultra
30.06.2017.
u 11:00
Split je ovim festivalom postao destinacija uz bok svjetskim metropolama poput Miamija, ali i centrima zabave kakva je Ibiza
Pogledaj originalni članak

Ultra Europe napunio je pet godina! Kada se prije pet godina predstavio, bila je riječ o nečemu s čime smo poistovjećivali Miami ili Ibizu, takav “open air” smještali smo na najpoznatije svjetske destinacije. A sada, nakon ovih pet godina, bez krzmanja se može reći da je Split postao jedna od njih.


 

– Kada smo prije pet godina krenuli u ovaj projekt, imali smo jasnu viziju i vjerovali da Split i Hrvatska imaju i potencijal i sve predispozicije da postanu novo svjetsko glazbeno i turističko središte. Zadali smo si visoki cilj koji ne bismo uspjeli ostvariti bez velike podrške naših partnera, lokalne zajednice i turističkog sektora, koji su zajedno s nama mijenjali povijest i postavili nove trendove u industriji zabave i turizmu u Hrvatskoj te sudjelovali u stvaranju najveće i najznačajnije ljetne manifestacije u regiji. Želim posebno zahvaliti Splićanima koji su od prvog dana bili nevjerojatni domaćini. Peto izdanje posvetili smo našim obožavateljima koji u Split pristižu sa svih strana svijeta, a možemo obećati da ih očekuje najbolji festival do sada, s još više sati zabave i glazbe, s još boljim line upom, vrhunskom produkcijom te brojnim drugim iznenađenjima. To je zahvala za njihovu vjernost i povjerenje – izjavio je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live, domaćeg organizatora festivala.
A dosadašnji uspjeh prilično je impresivan: Ultra je najveće događanje u povijesti samostalne Hrvatske, za licenciju je konkuriralo 16 europskih zemalja, na organizaciji radi više od 1500 ljudi, investicija od stotinu milijuna kuna u pet godina jedno je od najvećih ulaganja u hrvatski turizam i prateću industriju zabave, od 2015. godine festival traje cijeli tjedan pa se turisti koji pristižu iz izvaneuropskih zemalja odlučuju na desetodnevni boravak, a svi gosti upoznaju svaku od lokacija festivala.
Ovaj je festival potaknuo 500 milijuna kuna turističke potrošnje, a na Hvar, Vis i u Split uplovi 600 jahti i jedrenjaka, slete 43 privatna aviona... Takva produkcija s osam pozornica na četiri različite lokacije nije do sada viđena u Hrvatskoj, a šest milijuna gledatelja svake godine prati live stream festivala na kojem nastupa više od 150 međunarodnih izvođača od kojih se njih 30 nalazi na prestižnoj ljestvici DJ Mag. Martin Garrix tvorac je najvećeg ovogodišnjeg svjetskog hita “Scared to be lonely”, svake je godine jedan od headlinera:
– Ultra Europe ima neku zaraznu energiju i volim joj se vraćati. Poseban je trenutak kada svi podignu zastave u zrak. Svaki se put naježim jer nikada nisam vidio toliko različitih zastava na jednom mjestu. Jako volim Hrvatsku! To je prekrasna zemlja i nadam se da ću ove godine pronaći malo vremena, opustiti se i vidjeti neke od ljepota o kojima svi govore – rekao nam je Martin.
I za Davida Guettu Ultra Europe u Splitu posebno je mjesto i voli mu se vraćati.
Jedan od najpopularnijih headlinera Hardwell kaže da je Ultra Europe događanje i glazbeni pokret koji je oduvijek širio pozitivnu energiju i jedinstvo:
– Jako je utjecao na moju karijeru i uvijek se jako radujem nastupima u Miamiju i Splitu, koji je puno bliže mojem domu. Poseban je osjećaj biti njegovim dijelom od samih početaka i promatrati kako se iz godine u godinu razvija i raste. Želim nam svima još barem pet uspješnih godina, a nestrpljivo iščekujem povratak pred najbolju publiku na svijetu – kaže Hardwell.

Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Danijel Lijović
Prazan Poljud nakon otkazivanja Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Borna Filic/PIXSELL
3. dan Ultre
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
Kiša u Splitu
Foto: Miranda Cikotic/PIXSELL
Kiša u Splitu

Takve su zvijezde garancija za privlačenje velikog broja turista što je sada prepoznato i na višim razinama.
– Velike manifestacije kao što je Ultra Europe festival daju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi Hrvatske. Sama manifestacija predstavlja snažan motiv za posjet i kao takva doprinosi prepoznatljivosti i imidžu Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije. Vjerujem da će festival i ove godine dati velik doprinos Splitu i čitavoj Splitsko-dalmatinskoj županiji jer ne samo da će smještajni kapaciteti biti u potpunosti popunjeni – u hotelima, kampovima i privatnom smještaju, već će pridonijeti i svim ostalim uslužnim djelatnostima – rekao je ministar turizma Gari Cappelli. Jedino što se može čuti ovih dana jest da Ultru Europe treba rezervirati za sljedećih pet godina. Želja je to i Splitsko-dalmatinske županije.

– Već petu godinu u nizu domaćini smo festivala, a to nije obični glazbeni festival, već destinacijski festival koji posjetiteljima nudi jedinstveno iskustvo, daje dodatnu vrijednost postojećoj, bogatoj, turističkoj ponudi naše županije te je promovira kao vrhunsku turističku destinaciju.Vjerujem da će festival i ove godine dati velik doprinos Splitu i Splitsko-dalmatinskoj županiji kroz povećanu turističku potrošnju i što bolju popunjenost smještajnih kapaciteta te se nadamo da ćemo u suradnji s organizatorima i njihovim partnerima pronaći rješenje kako bismo festival zadržali u Splitu – izjavio je Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije.
Ultra je i jedan od najpoželjnijih događaja za sponzore. Jasno je i zašto.

– Hrvatsku je 2015. posjetilo 14,3, a 2016. godine 15,5 milijuna turista. Za ovakav rast svakako je zaslužan i procvat festivalskog turizma koji je Hrvatsku popularizirao kao idealno ljetno odredište, a upravo je festival Ultra Europe našu zemlju doveo na sve ozbiljnije popise najboljih glazbenih destinacija. Osim što privlače mnoštvo turista, festivali su polako, ali sigurno postali pozornica za premijeru inovativnih načina plaćanja, poput bezgotovinskog i beskontaktnog plaćanja, a Ultra Europe od samog je početka predvodnik u tom segmentu – istaknula je Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji MasterCard za Hrvatsku i Sloveniju. Uskoro, od 14. do 16. srpnja, partijaneri Ultra Europe festivala moći će uživati u ritmu koji će udarati vjerojatno najjači line-up DJ-a koji se može dobiti za neki ljetni festival – Afrojack, Armin van Buuren, Axwell, Ingrosso, David Guetta, Hardwell, Martin Garrix, DJ Snake, Steve Aoki i Tiësto. Nećemo pogriješiti ako kažemo da je ovo najjači line-up Ultre do sada.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 9

MO
mobitel20
12:02 30.06.2017.

Svaka cast ! Svakim dolaskom mladog covjeka Hrvati dobivaju prijatelja koji nas upoznaje u pravom svijetlu. Uz to, zarada je sasvim pristojna pa i za dilere kako najprije uoce hejteri i zavidnici,hehe

Avatar koko_šanel
koko_šanel
12:07 30.06.2017.

Bravo, bravo! Trebamo cuvati ovakvo nesto. Svima je dobro od toga. Ljudi se zabavljaju, dolaze kod nas, nasi zarađuju...

PH
Petarstijena-HR
15:43 30.06.2017.

ULTRA je i uzdigao hrvatski turizam!!!