U kinodvorani na Poljudu u petak u 12 sati svečano se prezentirala "Strategija HNK Hajduk š.d.d. 2021. – 2027.", prvi dokument takvog tipa u povijesti Kluba. Govorili su predsjednik uprave Lukša Jakobušić, član uprave Ivan Matana, a strategiju je predstavio bivši hrvatski plivač Gordan Kožulj koji danas radi za tvrtku Deloitte koja surađuje s Hajdukom.
Kako bi se ostvarila navedena strategija, istaknuto je kako je potrebno napraviti iskorak u sportskim rezultatima od 2021. – 2027. godine. Pri tome misle na barem dva naslova prvaka Hrvatske uz druga mjesta u sezonama u kojima to neće biti postignuto te jedan naslov pobjednika Kupa.
Definirao je Kožulj i tri ključne inicijative za ostvarenje sportskih ciljeva: izgradnju nogometnog kampa, poboljšanje u segmentu prodaje i marketinga jer 68 posto prihoda ovisi o prodaji igrača te nadogradnju i sistematizaciju poslova.
Prosječna dob prve momčadi kluba treba biti između 24 i 26 godina te se stavlja naglasak na promoviranje mladih igrača iz juniorske momčadi te unaprjeđenje rada Akademije "Luka Kaliterna".
Čitava ova ekipa managera jako dobro živi na račun ljubavi Splita prema Hajduku. Prosječni navijač Hajduka zadnju kunu uloži u neko gostovanje, primjerice u Šibenik ide na skuteru od 50 ccm, a onda tamo igrači koji zarađuju 600.000 eura ne mogu pobijediti Šibenik.