Nakon nekoliko edukativnih kampanja kojima je pažnja bila posvećena odraslim osobama, hokejaši zagrebačkog Medveščaka ovaj put odlučili su se uključiti u kampanju “Pokažite im put” koju je pokrenuo klupski partner Carlsberg Croatia, a s ciljem prevencije maloljetničke konzumacije alkohola. Ovom kampanjom Carlsberg Croatia i KHL Medveščak Zagreb, žele skrenuti pažnju javnosti na sve učestaliju konzumaciju alkohola maloljetnih osoba s jasnim ciljem edukacije i stručnog savjetovanja roditelja o važnosti njihove uloge u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola.
Istraživanje provedeno u sklopu kampanje „Pokažite im put“, pokazalo je da 43% roditelja ima problema kada pokušavaju razgovarati s djecom o alkoholu, a njih čak 95% želi više informacija i savjeta o prevenciji maloljetničke konzumacije. Rezultati istraživanja pokazuju i da je, prema riječima roditelja, čak 32% djece od 9 do 13 godina probalo alkohol te da je 70% roditelja izrazito zabrinuto zbog mogućih posljedica maloljetničke konzumacije alkohola.
”Problem maloljetničke konzumacije alkohola postaje sve ozbiljniji i nužno je na vrijeme reagirati i spriječiti ga. Vjerujem kako mi igrači, ali i cijeli klub, možemo poslati jasnu poruku o ovom problemu i biti svojevrsna potpora svim roditeljima koji se suočavaju s činjenicom da im maloljetna djeca konzumiraju alkohol. U edukativnom priručniku kampanje „Pokažite im put“ roditelji će naći mnoštvo vrijednih savjeta stručnjaka o tome kako najbolje razgovarati sa svojom djecom o ovom problemu i djelovati preventivno. Priručnik je moguće preuzeti na web stranicama našeg partnera u ovome projektu Carlsberga i Pana te na stranicama Medveščaka ”, rekao je golman Medveščaka Mark Dekanich, koji je zajedno sa suigračem Mark Katicem, podržao ovaj projekt.
Kampanjom „Pokažite im put“, Medveščak u suradnji s Carlsbergom i Panom, želi istaknuti važnosti prevencije maloljetničke konzumacije alkohola, naravno uz podršku stručnjaka pa stoga edukativni priručnik za roditelje potpisuje prof. pedagogije Marija Sučić Vojnović, školski pedagog. Čak 60 % djece koja počnu piti alkohol prije trinaeste godine razviju ovisnost o njemu. Ključ prevencije leži u razgovoru i povjerenju kojeg roditelji izgrade sa svojom djecom. Stoga u sklopu ovog projekta Carlsberg Croatia, Pan i KHL Medveščak Zagreb roditeljima žele pružiti podršku i uz savjete stručnjaka educirati roditelje o tome kako razgovarati sa svojom djecom i ostvariti čvrst odnos povjerenja jer to je ključ prevencije.
„U sklopu našeg programa društvene odgovornosti aktivno radimo na podizanju svijesti o odgovornoj konzumaciji piva isključivo od strane odraslih. Kampanja „Pokažite im put“ jedna je u nizu takvih aktivnosti kojim nastojimo dati svoj doprinos i biti dio rješenja. Vjerujemo da, zajedno s Medveščakom, našim partnerom u ovom projektu, možemo napraviti pozitivne pomake u prevenciji maloljetničke konzumacije alkohola“, rekao je Martin Best, direktor marketinga Carlsberga Croatia.