Jedan od glavnih sponzora Uefine Lige prvaka, MasterCard, proveo je istraživanje koje donosi podatke o ekonomskom utjecaju spomenutog natjecanja, promjenama u ponašanju i razmišljanjima nogometnih navijača te načinima na koje pripadanje pojedinom klubu utječe na njihovu potrošnju.
Istraživanje je nazvano Obožavatelji bez granica, a pod tim pojmom se smatraju svi navijači koji prate i pružaju podršku klubovima koji nisu iz njihove zemlje.
Možda je i najzanimljiviji podatak da ti navijači godišnje potroše nevjerojatnih 35 milijardi eura kako bi pratili omiljeni strani klub, a za taj novac moglo bi se sagraditi 100 Allianz Arena, kupiti 372 Cristiana Ronalda te čak 562 Fernanda Torresa. Od 35 milijardi, najviše se, otprilike 7,5 milijardi, potroši na televizijska prava, slijedi kupnja navijačkih rekvizita, klađenje te putovanja kako bi strane klubove pratili uživo.
Obožavatelja bez granica ima 41 milijun, a šezdeset posto njih su tzv. istaknuti navijači, koji određeni klub prate jer ga smatraju najatraktivnijim i najuspješnijim. Njih jedanaest posto su navijači regije, oni prate klub iz neke regije prema kojoj imaju posebne afinitete. Najviše takvih navijača (29 posto) prati Barcelonu, Real Madrid (10 posto) te Manchester United (8 posto).
Obožavatelji bez granica imaju utjecaja i u turizmu jer vrlo često posjećuju gradove u koje inače ne bi putovali, samo zato jer njihov omiljeni klub potječe iz toga grada.
Kada je riječ o stadionima, najviše navijača voljelo bi pogledati utakmicu na Camp Nou, zatim na Allianz Areni te na Santiago Bernabeuu.
U rezultatima istraživanja izneseni su i podaci o Ligi prvaka pa je tako u ovih 20 godina, otkako ona postoji u ovom formatu, broj momčadi koje sudjeluju u natjecanju povećan sa 36 na 76, broj utakmica narastao je sa 81 na 213, a prosjek navijača sa 24.000 povećan je 42.000.
Najupečatljiviji trenuci Lige prvaka su istanbulski finale između Liverpoola i Milana, Zidaneov volej protiv Bayera 2002. te fantastičan preokret Manchester Uniteda protiv Bayerna 1999. godine.