Bio sam jedan od onih gledatelja, dok je kiša lila kao luda, koji je u 15 sati bio uz projekt HRT-a i Udruge prve HNL “Volim nogomet”.
Drugi put gledao sam dio emisije te i dalje mislim da nije dobro da gledatelji vide baš sve što je zanimljivo s HNL-ovih terena. Jer, na taj način dio gledatelja koji bi otišao na prvenstvenu utakmicu ipak ostane u toplom domu. No, o tome se da razgovarati.
Klubovi se u ovom trenutku protiv malog broja gledatelja, a dio je svakako uzela emisija “Volim nogomet”, mogu boriti tako da momčadi dobro igraju. Iako je kiša u Splitu padala kao luda sve do 10 minuta prije početka susreta, na Poljudu se okupilo oko 10 tisuća gledatelja.
Primjerice, lani u isto vrijeme Hajduk je za Dinamom zaostajao 17 bodova, pa je u poljudskoj školjci bilo 1000 gledatelja. Da, sjajna klima, dobre predstave, za ovu protiv Osijeka mnogi kažu da je jedna od boljih koje je Hajduk odigrao u Poljudu posljednjih sezona, te slabiji Dinamo odmah su Splićane izvukli iz kuća.
Varteks je 1996. godine imao gotovo ispunjenu svoju “bombonijeru”, Rijeka je 1999. godine imala rasprodanu Kantridu, čak je i Kranjčevićeva bila puna kad je Zagreb 2002. osvojio naslov. Nekoliko sati kasnije u Varaždinu se igrao derbi sjverozapadne Hrvatske Varteks - Dinamo, bilo je oko 2500 gledatelja.
Stadioni nam nisu komforni, imamo i tu emisiju, no gledatelji se vole poistovjetiti s pobjednicima, vole podržati svoju momčad i gledati dobar nogomet. To je u ovom trenutku, uz marketing, koji bi u svim klubovima morao biti bolji, čini se, jedini recept.