ZIG ZAG MEDVEŠČAK

Wall Street Journal: Najjeftinije uživanje uz balade i pivo

Foto: Marko Prpić/VLM
Wall Street Journal: Najjeftinije uživanje uz balade i pivo
28.09.2009.
u 12:21
Sportski su promotori u kolovozu postavili 77 velikih plakata po cijelom Zagrebu s jednim ciljem - pokazati da se hokej na ledu vratio u grad - u svojem uvodu piše ugledni Wall Street Journal.
Pogledaj originalni članak

Nakon 20 godina Medveščak je ponovno uspio vratiti publiku u dvoranu, na svakoj utakmici igrači imaju potporu preko šest tisuća gledatelja.

- Mislim da nitko nije očekivao da ćemo imati ovakvu podršku. Oni pjevaju, plešu, fešta traje cijelu utakmicu - rekao je Joel Prpić.

AC/DC i zagrebačke balade naizmjence potiču gledatelje na navijanje koji su vrlo dobroćudni, a klub im se odužio s najmanjim cijenama karata u ligi. Dok ostali plaćaju najmanje deset eura za kartu, navijači Medveščaka trebaju izdvojiti samo 30 kuna.

Za razliku od drugih sportova, hokej ima i veliku prednost, jer je dozvoljeno prodavanje piva u dvorani.

- To je jedino mjesto gdje možete piti pivo i gledati sport - prenosi Wall Street Journal izjavu navijača.

Uz pivo, navijači mogu kupiti i sokove, ali njihova prodaja baš i ne ide.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.