ZA TESTOVE ODABRAN VELIKI A380

Do sada nitko nije uspio: Airbus počinje testirati pogon zrakoplova na tekući vodik

Foto: Fabian Bimmer/REUTERS
Do sada nitko nije uspio: Airbus počinje testirati pogon zrakoplova na tekući vodik
23.12.2022.
u 20:15
Godišnje emisije ugljikova dioksida zračnog prometa više su od ukupnih emisija Njemačke

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Komentari 15

VS
vrbe.sadim
20:53 23.12.2022.

Motori nisu problem, problem su spremnici i cjevovodi. Kad uspiju napraviti spremnike i cjevovode od materijala dovoljno gustog da vodik ne prolazi kroz stijenke, onda se može ozbiljno govoriti o komercijalnim letjelicama s vodikovim pogonom.

Avatar | spremno zidam |
| spremno zidam |
20:35 23.12.2022.

Ako im kresne rezervoar s vodikom, nece im trebati padobran, buduci da ce im komadici biti razasuti na bar 20 km2.

CA
CaptainMustache
21:20 23.12.2022.

Tek što je komercijalna avijacija krvlju stekla iskustvo brojnim “fuel related” nesrećama, kreće se eksperimentirati s čudnim gorivima poput ovog. U avijaciji se mnoge stvari ne mogu naučiti bez iskustva, a to UVIJEK znači ljudske žrtve.