najbolji party

Tko će dočekati zoru

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Tko će dočekati zoru
27.06.2019.
u 23:00
Golema energija, znanje i ljubav utkani su u stotine tisuća tekstova koje su ispisali naši novinari, reporteri, dopisnici, a priredili i opremili lektori, grafičari
Pogledaj originalni članak

Prvog dana srpnja te daleke 1959. na kioske je došao prvi broj Večernjeg lista, od tada do danas (20. veljače 2019.) na kioscima smo se – bez obzira na kišu, snijeg, poplave, rat... – pojavili nevjerojatnih 19.767 puta. Golema energija, znanje i ljubav utkani su u stotine tisuća tekstova koje su ispisali naši novinari, reporteri, dopisnici, a priredili i opremili lektori, grafičari, fotoreporteri i urednici. Biti večernjakovac oduvijek je bilo puno više od posla ili poziva. Večernji list za generacije novinara i čitatelja oduvijek je više od dnevnih novina, on je hrvatsko nacionalno kulturno dobro, novine koje su se trudile biti na strani svojih čitatelja, ljubomorno čuvajući svoju neovisnost o pojedinačnim interesima političkih, gospodarskih i inih elita.

Današnji je Večernjak spoj tradicije i modernih trendova. Tiskano izdanje, koje ima posebna izdanja za inozemstvo i BiH, i danas je nosač oko kojeg su se razvili jaka magazinska sekcija, portali, moderan televizijski studio i odjel za konferencije. Lepeza naših brendova izraslih pod okriljem megabrenda Večernjeg lista, kao što ćete vidjeti na sljedećim stranicama, nezaustavljivo se širi i raste. Dokaz je to da i danas prepoznajemo potrebe svojih čitatelja.

U godinu šezdesetog rođendana ušli smo s izložbom posvećenom našem projektu Pogled u 2068. godinu. Bio je to jedan od najvećih multimedijskih projekata u Hrvatskoj, u kojem smo u suradnji s deset znanstvenika pokušali izraditi projekciju Hrvatske i svijeta za pedeset godina. Bila je to poticajna simbioza znanstvene i umjetničke hrabrosti, dokaz da se Večernjak može uhvatiti ukoštac i s najzahtjevnijim temama. Dvije godine prije pokrenuli smo jednu od najvažnijih konferencija od samostalnosti – Hrvatska kakvu trebamo. Deset vodećih stručnjaka na poticaj Večernjeg lista pokušalo je prvi put izraditi strateški dokument kojim smo detektirali probleme i ponudili rješenja za uspješnu Hrvatsku 2037. godine. Večernjak je time učinio novi iskorak u svojoj dugoj i inovativnoj povijesti: poziciju medija koja se ponajprije zasnivala na informiranju, kritici i kontroli društvenih zbivanja pomaknuli smo prema kreiranju rješenja i tako dodatno pojačali svoj društveni i politički utjecaj.

Taj iskorak ne treba čuditi: Večernjak je nerijetko bio lider u prihvaćanju i nametanju novih trendova. I pokazao se otpornijim u srazu s novim, brzim i agresivnim medijima, puno više nego što su mnogi očekivali. U vremenu kad su tzv. fake news, izmišljene ili djelomice točne informacije koje se brzo šire društvenim mrežama i medijskim platformama, postale naša stvarnost, medijski brend s tradicionalnim obradama informacija postaje sigurno utočište za čitatelje i referentna točka za građane i druge medije. Daljnje učvršćivanje povjerenja čitatelja u Večernjak i nakon šezdeset godina naša je ključna misija. U digitalnom svijetu svatko je postao prijenosnik informacija, mediji odavno nemaju taj ekskluzivitet. Upravo zbog toga kvalitetan i koristan sadržaj, napisan nepristrano i pošteno, uz otvorenost za različita mišljenja, danas je važniji nego ikada.

Dragi čitatelji, u Zagrebu, diljem Hrvatske i svijeta naši suradnici svaki dan prikupljaju i obrađuju informacije trudeći se proizvoditi najbolji pisani i videosadržaj. Vaše zadovoljstvo i privrženost koju nam pokazujete čitanjem naših tiskanih izdanja te čitanjem i gledanjem naših digitalnih platforma najbolji su dokaz međusobnog uvažavanja i povjerenja. Hvala vam na podršci, kritici, pohvali... Bez vas Večernjak ne bi bio ono što je danas.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.