PROMO

ADrive donosi inovaciju u oglašavanju: U Zagrebu stiglo 120 mobilnih hotspotova

Foto: Ines Jurković
ADrive
Foto: Ines Jurković
ADrive
31.05.2024.
u 10:25
Vozite se uz ADrive, inovativni hrvatski proizvod
Pogledaj originalni članak

ADrive nova platforma donosi promjene u oglašavanju kako za primatelje poruka, tako i za samog oglašivača. Riječ je o interaktivnom načinu slanja marketinških poruka putem taxi vozila.

Marko Sever, idejni začetnik projekta, zajedno sa svojom partnericom Sandrom Kvakan, marketinškom stručnjakinjom, stoji iza ove ideje. "Željeli smo stvoriti sustav koji omogućuje praćenje marketinških poruka u realnom vremenu i prilagođavanje poruka svakom pojedinom primatelju, čineći ih personaliziranima i interaktivnima", objašnjava Marko Sever.

ADrive mijenja pravila igre u svijetu oglašavanja. U uvijek dinamičnom svijetu oglašavanja, svaka inovacija koja pruža novo iskustvo potrošačima i oglašivačima zaslužuje posebnu pozornost. “Nama je cilj unaprijediti oglašavanje te ga prilagoditi krajnjem primatelju", napominju Marko i Sandra.

U ADriveu leži ideja da svaka taxi vožnja može biti prilika za učinkovito oglašavanje. "Svaki dan, tisuće ljudi koriste taxi usluge, a vozači, koji su primarni korisnici našeg sustava, provode prosječno 8 sati dnevno za upravljačem. Zagrebačka gradska vožnja taxijem traje u prosjeku 14-15 minuta. To vrijeme je nevjerojatna prilika za povezivanje oglašivača s njihovom ciljanom publikom", objašnjava Marko Sever.

Jedna od ključnih značajki ADrivea je gratis Wi-Fi dostupan putnicima tijekom vožnje. "Osim toga, 10-inčni video zasloni na tabletima u vozilima su 'mute', što znači da se reklame moraju titlati ili kreativa mora biti potpuno prilagođena", dodaje Sandra Kvakan.

Foto: Ines Jurković
ADrive

Planovi za budućnost ADrivea su ambiciozni. Najprije su zaživjeli u Zagrebu, a potom je u planu širenje na turistička odredišta poput Dubrovnika, Splita, Zadra i drugih, prioritetna strategija. "To će nas pozicionirati kao bitnog igrača u turističkoj sezoni", ističe Sever.

Na početku, ADrive planira surađivati s maksimalno 20 oglašivača mjesečno što ga čini premium kanalom a trenutni partneri su taxi službe, Cammeo, Uber& Bolt. Tableti u vozilima su HT-ovi, a druga faza plana uključuje geo-targetiranje. Oglašavanje putem ADrivea nudi niz prednosti. "Pozornost kupaca je ključna u današnjem svijetu gdje je konkurencija za njihovu pažnju izrazito visoka. Taxi vožnja pruža jedinstvenu priliku za duže vrijeme izloženosti vašoj reklami, uz transparentnu metriku", ističe Sever. "Također, geo-targetiranje omogućuje precizno tragetiranje publike, a vidljivost vaših oglasa osigurana je kroz našu buduću mrežu od 300 taxi vozila u Zagrebu", dodaje Kvakan.

Za kraj, možda ste i sami već doživjeli ADrive iskustvo i imati priliku sjesti u taxi vozilo opremljeno tabletom i doživjeti budućnost oglašavanja", završava Sever.

ADrive je definitivno pokretač promjena u svijetu oglašavanja, spajajući inovativne tehnologije s tradicionalnom industrijskom granom. Svojom sposobnošću da prilagodi i targetira oglase prema lokaciji i interesima putnika, ADrive postavlja novi standard u oglašavanju. Više informacija potražite na www.adrive.hr.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr