Predana obvezujuća ponuda za Strauss Adriatic

Atlantic preuzima srpske brendove Doncafe i C kafu

Foto: Boris Scitar/Vecernji list/PIXSELL
Zagreb: Pogon tvornice Franck
Foto: Zarko Basic/PIXSELL
Zagreb: Tvornica Franck predstavila novu vrstu kave Arabica
24.05.2023.
u 12:05
Integracija je doprinos jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova
Pogledaj originalni članak

Atlantic Grupa jučer je predala obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, koju je Strauss Grupa službeno i prihvatila, poručili su iz te kompanije. Zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

Transakcija 40,5 mil. eura

Obvezujuća ponuda bazirana je na ukupnoj vrijednosti transakcije ("enterprise value") u iznosu od 40,5 milijuna eura, bez dugovanja i gotovine, te pretpostavljajući redovnu razinu normaliziranog neto radnog kapitala na dan zaključenja transakcije. Strauss je poznata tvrtka koja će se akvizicijom pridružiti regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu. Atlantic bi uz njih preuzeo i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih.

VEZANI ČLANCI:

- Atlantic Grupa najveći je proizvođač kave u regiji jugoistočne Europe i lider u razvoju kategorije, a ova je akvizicija sasvim na liniji strateškog određenja ka jačanju našeg osnovnog poslovanja. Po odobrenju Komisije, bit će mi zadovoljstvo poželjeti dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji s njima ulaze u naš sustav - izjavio je Mate Štetić, potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano.

- Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, naše snažne brendove, zaposlenike i samu kategoriju kave. Uvjereni smo da će, po odobrenju regulatornih tijela, Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije - zaključuje Siniša Daničić, generalni direktor Strauss Adriatica.

Iz Atlantica kažu kako grupacija namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije, a posljednja akvizicija važan korak na tom putu, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

Prihodi od kave rasli 16,2%

Pod utjecajem značajnih poskupljenja u ukupnom spektru poslovnih aktivnosti kompanija je lani, podsjetimo, ostvarila neto dobit od oko 196 milijuna kuna, što je 43% manje nego godinu ranije, uz rekordni prihod od prodaje od 6,4 milijarde kuna, što je za 11,8% više. Najveći rast prihoda od 20,2%, ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Pića, dok je SPP Kava s rastom od 16,2%, na 1,39 mlrd. kn, na drugom mjestu. 

>> VIDEO Milanović iskreno: Na poduzetnike sam gledao kao na polubogove

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.