- Autoceste su rađene kao razvojni projekt Hrvatske i moraju ostati u državnim rukama, a njihova komercijalizacija vodi u potpuno suprotnom smjeru – poručio je Mijat Stanić na okruglom stolu održanom u Gospiću.
O monetizaciji autocesta govorio je i HSLS-ov gospodarski strateg Josip Budimir koji također smatra da je od državnog gori jedino – privatni monopol.
Restrukturiranje poduzeća, odnosno spajanje HAC-a i ARZ-a donijelo bi uštedu od 300 milijuna kuna, a još 200 milijuna kuna osiguralo bi se naplatom vinjeta.
Sa 500 milijuna kuna bilo bi moguće izvršiti refinanciranje dospjelih obveza u narednih 5 godina. Na žalost, glasovi razuma, ističe Budimir, ne dolaze do resornog ministarstva u kojem nisu svjesni da će država puno više izgubiti, nego što će kratkoročno profitirati davanjem autocesta u koncesiju.
>>Autoceste ne davati u koncesiju, a kao naplatu cestarine uvesti vinjete
>>Jurčić: U monetizaciju se ide jer nam državu vodi blagajnik
Tako je Mijat.