U Belgiji je željeznički promet u potpunom prekidu, što se odražava i na ostatak zapadne Europe i uzrokuje brojne zastoje vlakova. Belgija ima najveću željezničku mrežu u usporedbi s veličinom države – 3454 kilometra pruge – i promet vlakova je toliko gust da često zahtijeva savršenu koordinaciju da bi uopće funkcionirao. S obzirom na opseg prometa, nesreće poput jučerašnje u Halleu iznimno su rijetke.
Prema prvim izvještajima, nesreću u kojoj je poginulo najmanje 18 osoba (možda se ispod prevrnutih vagona pronađe još tijela) uzrokovao je prolazak vlaka kroz crveno; postoji automatski sustav u vlaku koji sprečava takvu grešku, ali jedan je vlak imao taj sustav a drugi nije. Jedan je strojovođa preživio nesreću, a drugi nije, prema prvim izvještajima prije potpune identifikacije ostataka poginulih.
Zbog pokidanih vodova iznad tračnica, i bez štrajka bila bi potrebna najmanje tri dana za uspostavu normalnog prometa. Ovako će ponovno pokretanje vlakova ovisiti o uspješnosti dogovora sa željezničarima, koji su u velikom broju spontano napustili radna mjesta u znak protesta zbog loših uvjeta rada, a slijedile su ih i njihove druge kolege te je spontani štrajk izazvao kompletan prekid željezničkog prometa.
tako se to radi u belgiji, ljudi traže bolje uvjete rada, traže se uzroci nastalog problema a kod nas crveni odmah vide priliku za tjeranje ministra i rušenje Vlade!? nesreća je bilo i biti će ih, treba jednostavno činiti sve da se iste ne ponavljaju? sjećate li se da li je itko zartažio ostavku CKSKH 1974. kada je u Zagrebu stradalo na stotine ljudi? tada su ti isti linići šutjeli kao zaliveni??