Kobna pruga

'Bio sam sretan jer sam dobio posao policajca, a onda mi se svijet srušio'

Foto: Goran Ferbežar/PIXSELL
'Bio sam sretan jer sam dobio posao policajca, a onda mi se svijet srušio'
04.11.2014.
u 18:02
Gradonačelnik Otoka Josip Šarić, koji je i osobno pogođen tragedijom jer je u srodstvu s poginulima i ozlijeđenima, ogorčen je na HŽ
Pogledaj originalni članak

Dražen Knežević (21) iz Otoka koji je u nedjeljnoj nesreći na pružnom prijelazu kod Otoka izgubio majku, sestru i brata, očevog prijatelja, a otac i mlađi brat su teško ozlijeđeni, ipak neće raditi kao policajac u Metkoviću gdje se morao javiti na dužnost u ponedjeljak, već je raspoređen u Vinkovce. Iz vrha policije su odlučili koliko-toliko ublažiti obiteljsku tragediju Kneževića i rasporediti ga u Vinkovce kako bi bio bliže kući ocu i bratu koji će nakon bolničkog liječenja sigurno trebati Draženovu utjehu i pomoć.

– Ne mogu ništa reći. Teško mi je i, koliko god sam bio sretan što sam dobio posao policajca, sada kao da mi se cijeli svijet srušio – kratko nam je rekao Dražen Knežević.

Gradonačelnik Otoka Josip Šarić, koji je i osobno pogođen tragedijom jer je u srodstvu s poginulima i ozlijeđenima, ogorčen je na HŽ što već godinama, unatoč zahtjevima vlasti i građana Otoka, ništa nisu napravili kako bi osigurali željeznički prijelaz na županijskoj cesti Otok – Bošnjaci.

– Od 2003. tražimo od HŽ-a da osiguraju naša tri prijelaza od kojih ovaj gdje se dogodila tragedija, i nije najteži jer imamo dva neosigurana prijelaza bez branika u naseljenom mjestu i ljudi koji žive u blizini, posebice djeca, u stalnoj su opasnosti. Uložili smo 10.000 kuna 2006. kada smo dali izraditi projektnu dokumentaciju za prijelaze i predali je HŽ-u da urede prijelaze, ali nisu učinili ništa. Jednostavno ne odgovaraju na naše zahtjeve i upite. Sada, nakon ove tragedije tražit ćemo da se nešto hitno poduzme jer na tom prijelazu je poginulo pet osoba, a i na ostala dva prijelaza u Otoku bilo je prometnih nesreća, ali srećom bez ljudskih žrtava – kaže Šarić dodajući kako će u četvrtak dati novinarima kompletnu kronologiju što je Grad u zadnjih desetak godina tražio, a što je HŽ učinio na prijelazima.

Dodaje kako HŽ samo ponavlja kako na tisuću pružnih prijelaza, 30 posto nisu zaštićeni, a to nije nikakva utjeha žrtvama. Naselje Čistine u čijoj je blizini prijelaz na kojemu se dogodila nesreća, broji 100-tinjak stanovnika i tu je dosta djece koji preko prijelaza idu u školu i vraćaju se, često po mraku.

– U to naselje ne možemo dovesti vodu jer nam HŽ ne dopušta da probijemo cijevi ispod pruge. Jučer sam posjetio bratića Antu u vinkovačkoj i nećaka Dinu u osječkoj bolnici, i po cijeloj Osječko-baranjskoj županiji su pružni prijelazi s branicima, a kod nas, primjerice, u susjednoj Privlaci na prometnoj cesti Vinkovci-Privlaka nema branika. Dobro da nije kod nas i više ovakvih nesreća – kaže Šarić dodajući kako se Dino dobro oporavlja od ozljede zdjelice i glave, a pri udaru mu je pukao mjehur. Anti je izvađena slezena i oboje su izvan životne opasnosti.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 33

Avatar dr. Evil
dr. Evil
07:58 05.11.2014.

Šta reći, tragedija? Ali mene su u autoškoli učili da znak "stop" znači - obavezno zaustavljanje

DU
Deleted user
19:10 04.11.2014.

Bitno da hž promjeni vozni park nekad i 2x godišnje, a za rampe se nema love..

KK
Kvrgava Klada
10:32 05.11.2014.

Ako voziš preko pužnog prijelaza, bio on označen ili ne, usporiš ili staneš da te vlak ne pokupi. Posebno ako ti je auto pun ljudi i to djece. Kakvo je to sad prebacivanje krivnje isključivo na HŽ? Da, svakako trebaju povećati sigurnost na svim prijelazima ali ljudi moraju preuzeti odgovornost za vlastite postupke i koristit mozak. Danas be već svatko trebao znati da se vlak ne može zaustaviti za 50 metara, nego za barem 500.