Osječka braća Miro i Darko Šarić nisu ni slutili kamo će ih odvesti njihov – “čaj za grickanje” Carlleto. Riječ je o inovaciji s kojom su lani krenuli u osvajanje zagrebačkih kafića, doslovno “od vrata do vrata”. Ugostiteljima su nudili osvježavajući topli napitak s komadima voća koji dolazi u četiri okusa – borovnica, brusnica, višnja s vanilijom te malina.
U vrećici se nalazi sušeno voće koje nabubri i dobije volumen kada se prelije vrelom vodom. Dok se voće žlicom doslovno može pojesti, čaj se popije. Za ovaj jedinstveni proizvod u svijetu zainteresirao se australski GFP – Global Franchise Partners, kompanija sa stogodišnjim iskustvom u franšiznom poslovanju, spajanju te akvizicijama. Preko njih Šarićima se otvara mogućnost izvoza u Saudijsku Arabiju, Jordan i Kinu.
– Oni su nas već posjetili i obišli naše proizvodne pogone u susjednoj Srbiji, u Sokobanji. Očekujemo narudžbu svaki dan, a prve količine čaja za grickanje trebale bi krenuti put Dalekog istoka – kaže Miro.
Tajni recept
Recept ovoga toplog napitka je tajna i već je zaštićen. Osječki kreativci otkrivaju tek kako se “formula uspjeha” krije u omjerima. Paletu proizvoda ove su zime obogatili još jednom inovacijom, “Vrućom vodom”, koja je već krenula u distribuciju. Ona se, pak, nudi u tri okusa – šumsko voće, jabuka s cimetom te višnja.
– Priprema se vrlo brzo jer se sadržaj usipa u šalicu i prelije kipućom vodom. Praktičan je za ugostitelje jer u svojem sastavu već ima med i limun. “Vruću vodu” čini više od 60 posto udjela voća, vrlo malo ima šećera, a nisu mu dodane nikakve arome ni umjetna boja – opisuje proizvod Miro.
Preselili bi se u Osijek
Posljednja inovacija “zagrijala” je susjedne Slovence, s kojima su pred potpisivanjem ugovora o distribuciji. Ovaj proizvod čini im se idealnim za obogaćivanje ponude na skijalištima. Postoje naznake da će “Vruća voda” ove zime zagrijati i skijaše u Austriji.
– Ne idemo na brzo i veliko proširivanje palete proizvoda. Ne treba praviti kanibalizam među proizvodima jer onda jedan proizvod “pojede” drugi – smatra ovaj osječki dvojac. Sve proizvode u Srbiji jer je cijeli proces 30 jeftiniji nego u Hrvatskoj, no želja im je i interes da proizvodnju presele u okolicu Osijeka.
>> Jesu li bolje zelene masline ili crne, voćni sok ili voće
Bravo i samo naprijed! Ljudi doslovno izmislili toplu vodu, ili "vrucu vodu" i uspjeli! Svaka cast!