Uspjeh

‘Čaju za grickanje’ braće Mire i Darka Šarića otvaraju se svjetska tržišta

Foto: Davor Javorović/Pixsell
‘Čaju za grickanje’ braće Mire i Darka Šarića otvaraju se svjetska tržišta
07.12.2014.
u 11:55
Očekujemo narudžbu svaki dan, a prve količine čaja za grickanje trebale bi krenuti put Dalekog istoka, kaže Miro
Pogledaj originalni članak

        Osječka braća Miro i Darko Šarić nisu ni slutili kamo će ih odvesti njihov – “čaj za grickanje” Carlleto. Riječ je o inovaciji s kojom su lani krenuli u osvajanje zagrebačkih kafića, doslovno “od vrata do vrata”. Ugostiteljima su nudili osvježavajući topli napitak s komadima voća koji dolazi u četiri okusa – borovnica, brusnica, višnja s vanilijom te malina.

U vrećici se nalazi sušeno voće koje nabubri i dobije volumen kada se prelije vrelom vodom. Dok se voće žlicom doslovno može pojesti, čaj se popije. Za ovaj jedinstveni proizvod u svijetu zainteresirao se australski GFP – Global Franchise Partners, kompanija sa stogodišnjim iskustvom u franšiznom poslovanju, spajanju te akvizicijama. Preko njih Šarićima se otvara mogućnost izvoza u Saudijsku Arabiju, Jordan i Kinu.

– Oni su nas već posjetili i obišli naše proizvodne pogone u susjednoj Srbiji, u Sokobanji. Očekujemo narudžbu svaki dan, a prve količine čaja za grickanje trebale bi krenuti put Dalekog istoka – kaže Miro.

Tajni recept

Recept ovoga toplog napitka je tajna i već je zaštićen. Osječki kreativci otkrivaju tek kako se “formula uspjeha” krije u omjerima. Paletu proizvoda ove su zime obogatili još jednom inovacijom, “Vrućom vodom”, koja je već krenula u distribuciju. Ona se, pak, nudi u tri okusa – šumsko voće, jabuka s cimetom te višnja.

– Priprema se vrlo brzo jer se sadržaj usipa u šalicu i prelije kipućom vodom. Praktičan je za ugostitelje jer u svojem sastavu već ima med i limun. “Vruću vodu” čini više od 60 posto udjela voća, vrlo malo ima šećera, a nisu mu dodane nikakve arome ni umjetna boja – opisuje proizvod Miro.

Preselili bi se u Osijek

Posljednja inovacija “zagrijala” je susjedne Slovence, s kojima su pred potpisivanjem ugovora o distribuciji. Ovaj proizvod čini im se idealnim za obogaćivanje ponude na skijalištima. Postoje naznake da će “Vruća voda” ove zime zagrijati i skijaše u Austriji.

– Ne idemo na brzo i veliko proširivanje palete proizvoda. Ne treba praviti kanibalizam među proizvodima jer onda jedan proizvod “pojede” drugi – smatra ovaj osječki dvojac. Sve proizvode u Srbiji jer je cijeli proces 30 jeftiniji nego u Hrvatskoj, no želja im je i interes da proizvodnju presele u okolicu Osijeka.     

>> Jesu li bolje zelene masline ili crne, voćni sok ili voće

VIŠE OD 20% TERITORIJA POD OKUPACIJOM

Kakav je danas život u Ukrajini: Kafići oko Majdana su puni, ovdje nikad ne bi pomislili da se nalazite u zemlji u ratu

Današnja obična kijevska trgovina prehrambenim proizvodima izgleda ponegdje čak i impresivnije nego u bilo kojoj susjednoj zemlji. Istovremeno, industrija i energetika su uništeni, deseci gradova i stotine sela su potpuno uništeni ili teško oštećeni, a ekonomija opstaje zahvaljujući zapadnoj financijskoj pomoći. Ipak, prema posljednjim anketama, 88% građana vjeruje i dalje u pobjedu i ne želi nikakve kompromise

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

KO
Kolokol
12:13 07.12.2014.

Bravo i samo naprijed! Ljudi doslovno izmislili toplu vodu, ili "vrucu vodu" i uspjeli! Svaka cast!

LA
lakočemo
17:32 07.12.2014.

kod nas kao i obično nema uvjeta

FI
filipzh
14:09 07.12.2014.

I vi imate Darka Šarića :)