Državna cesta D2

Ćorić: Ili poštivanje donesenog Pravilnika ili poziv na javni neposluh i blokada Graničnog prijelaza

Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Pogled iz zraka na državnu cestu D2 na dionici Vukovar - Ilok koja je puna zakrpa
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Pogled iz zraka na državnu cestu D2 na dionici Vukovar - Ilok koja je puna zakrpa
Foto: Davor Javorovic/PIXSELL
Pogled iz zraka na državnu cestu D2 na dionici Vukovar - Ilok koja je puna zakrpa
19.10.2023.
u 14:30
Nakon prosvjeda 2021. godine donesen je Pravilnik prema kojemu je bio zabranjen promet državnom cestom D2 za kamione u tranzitu što se, kako ističe Čorić, ne poštuje
Pogledaj originalni članak

Radi velikog broja teretnih kamiona koji svakodnevno prolaze državnom cestom D2 od Iloka prema unutrašnjosti Hrvatske tijekom 2021. godine mještani iločkog prigradskog naselja Šarengrad organizirali su javne prosvjede kako bi od nadležnih zatražili da se nešto poduzme, a njima osigura sigurnost u prometu i normalan život. Predsjednik Mjesnog odbora Šarengrad Pero Ćorić podsjeća kako su nakon tih prosvjeda uslijedile pravovremene i hvale vrijedne reakcije Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i Hrvatskih cesta. Između ostaloga prihvaćen je Pravilnik temeljem kojega je zabranjen promet ovom državnom cestom za kamione u tranzitu. Hrvatske ceste su adekvatno reagirale te je dionica ceste od Opatovca do Sotina obnovljena i rekonstruirana po EU standardima.

- Svaki zakon traje dok mu ne nađu rupe oni koji ga žele zaobići. Tako se dogodilo i sa ovim Pravilnikom, te ovim putem pozivamo nadležna ministarstva da poduzmu zakonom predviđena sredstva kako bi se Zakon provodio i adekvatno sankcioniralo one koji ga krše, a na taj način stali u zaštitu malobrojnog i preostalog stanovništva koje živi uz i na državnoj cesti D2 na potezu od Iloka do Vukovara. Sačinjen je i elaborat temeljem kojega se krenulo sa postavljanjem prometne signalizacije o usvojenoj zabrani, ali ti znakovi  trenutno se ne poštuju, a elaborat je mrtvo slovo na papiru – navode Ćorić.

VEZANI ČLANCI:

Radi svega je za 26. listopad sazvao radni sastanak vezano za neprovođenje usvojenog Pravilnika na državnoj cesti D2 koji se odnosu na zabranu prometovanja tom cestom kamiona koji su teži od 7,5 tona i dužim od 14 metara.

- U slučaju neodazivanja ovom sastanku ili neprovođenja važećeg Zakona, usvojenog Pravilnika i sačinjenog Elaborata bit ćemo prinuđeni pozvati građane Iloka i okolice na javni neposluh, te organizirati privremenu blokadu graničnog prijelaza GP 1 kao znak upozorenja, a nakon upozorenja pristupit ćemo trajnoj blokadi navedenog prijelaza ili do privođenja nas prosvjednika – najavio je Ćorić.

Pojasnio je kako godišnje tom cestom prolazi oko 150.000 kamiona težih od 7,5 tona. Iz MUP-ove evidencije vidljivo je kako je prije njihovih prosvjeda dnevno tom cestom prolazilo između 400 i 800 kamiona.

VIDEO Otvorena najskuplja cesta u Hrvatskoj: Koštala je 70 milijuna eura

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.