Turističko vijeće

Za promociju Hrvatske dodatnih 10 milijuna kuna

Foto: Promo
Za promociju Hrvatske dodatnih 10 milijuna kuna
26.02.2019.
u 16:31
Održana 49. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice
Pogledaj originalni članak

Za oglašavanje, marketinške projekte s turoperatorima i agencijama, radionice, edukacije i prezentacije u Njemačkoj, Britaniji, Austriji, Švicarskoj, Italiji, Francuskoj, Švedskoj, Norveškoj, Nizozemskoj, Belgiji, Poljskoj, Rusiji, Ukrajini, Mađarskoj, Češkoj i Sloveniji, Hrvatska turistička zajednica potrošit će dodatnih deset milijun kuna. Novac je osiguran preraspodjelom godišnjeg budžeta na sjednici Turističkog vijeća HTZ-a. 

- Svi znamo koliko je turizam dinamična djelatnost, trendovi su promjenjivi i samo zajedničkim rješenjima i radom možemo odgovoriti na izazove. Prezentacija Hrvatske u svijetu iznimno je bitna, zato osiguravamo dodatna sredstva - pojasnio je ministar turizma Gari Cappelli, otkrivajući kako će se uskoro u Slavoniji održati radni sastanak svih ključnih dionika turističkog sustava pred početak glavnog djela turističke godine. 

Čelnik Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić najavio je za ožujak prvu ovogodišnju kampanju za promociju predsezone,koja će se do 15. travnja provoditi u 12 zemalja. Tijekom sjednice direktori HTZ-ovih ureda u Sloveniji, Italiji i Njemačkoj otkrili su kako trenutno stoji buking za Hrvatsku. Direktorica Predstavništva HTZ-a u Sloveniji Metka Bradetić kazala je da su najave sa slovenskog tržišta dobre te da se kontinuirano radi na inovativnim promotivnim aktivnostima s posebnim naglaskom na promociju Slavonije i zdravstvenog turizma.

Direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji 

Viviana Vukelić ističe da je godina počela aktivno, te da je ključno za našu zemlju po pitanju PR aktivnosti biti što prepoznatljiviji i aktivniji. Šef predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio ističe da najintenzivniji buking tek predstoji. Trendovi od početka godine, čulo se, pozitivni su. Od 1. siječnja do 25. veljače Hrvatsku je posjetilo 456.000, što je osam posto više mego lani u istom razdoblju. Noćenja je, pak, noćenja ostvareno 1,2 milijuna i tri posto više.  

Pogledajte na vecernji.hr