originalni hrvatski koncept

Diljem svijeta otvorene franšize hrvatskog Muzeja iluzija, najnovija u New Delhiju

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zagreb: Halloween u Muzeju iluzija
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zagreb: Halloween u Muzeju iluzija
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Zagreb: Halloween u Muzeju iluzija
18.02.2021.
u 11:18
Međunarodni brend čiji je originalni koncept pokrenut u Zagrebu danas je prisutan u nizu svjetskih metropola
Pogledaj originalni članak

Pet godina od otvaranja prvog Muzeja iluzija u zagrebačkoj Ilici diljem svijeta otvorene su njegove franšize, a u veljači najnovija u New Delhiju, koja je trideseta po redu.

"Malo je reći da je protekla godina bila izazovna, no mi smo i u takvoj, svoju obitelj uspjeli povećati za čak devet članova, a Muzej iluzija New Delhi naš je 30. član", objavili su iz zagrebačkog Muzeja iluzija.

Međunarodni brend čiji je originalni koncept pokrenut u Zagrebu danas je prisutan u nizu svjetskih metropola, poput New Yorka, Pariza, Šangaja, Dubaija, Chicaga, Madrida, Istanbula, Atene, Berlinu, Kuala Lumpuru i još dvadesetak drugih.

Najnovija franšiza nastavak je uspješnog puta jedinstvenog turističko-edukativnog proizvoda koji sa svakim svojim novim postavom potakne interes slijedom čega se otvaraju novi muzeji.

Muzej je namijenjen širokom dobnom rasponu, zanimljiv je djeci i odraslima jer spaja zabavu i edukaciju. Mjesto je to gdje se posjetitelji mogu, među ostalim, pokušati oduprijeti gravitaciji u Kosoj sobi, doživjeti kako im se prijatelj, partner ili učiteljica smanjuju ili rastu pred očima, izgubiti se u beskonačnosti Sobe ogledala, poslužiti nečiju glavu na pladnju te se 'popeti' na strop u Obrnutoj sobi.

Muzej donosi i veliku zbirku holograma te mnoge optičke iluzije i instalacije. Na novim eksponatima i mozgalicama, koji se poigravaju s ljudskom percepcijom, radi tim arhitekata.

Od 12. veljače do 15. svibnja posjetite izložbu "Hrvatska svijetu"

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.