Potpisan ugovor

Dogradnja šibenske luke Konstruktoru, a nadzor IGH-u

Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL
Dogradnja šibenske luke Konstruktoru, a nadzor IGH-u
14.02.2011.
u 13:12
Nije bilo govora o pojedinostima prve faze dogradnje i rekonstrukcije gata Vrulje, koji stoji 52,9 milijuna kuna. U proširenu luku trebali bi pristajali i kruzeri
Pogledaj originalni članak

ŠIBENIK - Marijan Petković iz Lučke uprave Šibenik i Goran Pavić iz tvrtke Konstruktor inženjering potpisali su danas ugovor o radovima na rekonstrukciji i dogradnji gata Vrulje u luci Šibenik. O pojedinostima dogradnje i rekonstrukcije i onome što bi ona trebala donijeti Šibeniku danas nije bilo govora, osim što je naznačeno kako bi prva faza radova trebala biti dovršena do 31. prosinca 2012. godine te kako će posao stajati 52,9 milijuna kuna. Inače, rekonstrukcija gata Vrulja najavljuje se već gotovo dva desetljeća, najčešće u predizborna vremena, a njome bi se ponajprije proširila sadašnja luka za putnički promet. Iz Konstruktora su sada najavili kako bi radovi trebali započeti 28 dana od potpisivanja ugovora.

Prema riječima Marijana Petkovića iz LU Šibenik, na međunarodni natječaj javilo se više uglednih ponuđača, no odabrana je najjeftinija ponuda. Tako nisu prošli Cyes Infrastructuras iz Španjolske koji se udružio s domaćim Viaduktom, potom poslovna udruga njemačkog Strabaga i domaćeg Pomgrada, kao ni belgijska zajednička ponuda dviju tvrtki Cordeel i Aertseen. Petković je izvijestio i kako je za nadzor i konzultantske usluge odbran na tržištu vrlo prisutni IGH, kojemu će za to biti isplaćeno 4,2 milijuna kuna.

Dakle, u provj fazi radova nasipat će se more kako bi mogla proširiti luka i opremiti potrebnom infrastrukturom (priključci za vodu, el. energiju i sl.). Putnički promet odvijao bi se iz proširene luke, a bilo bi moguće i pristajanje manjih kruzera. Nakon nekoliko godina nastavilo bi se s gradnjom terminala za putnički promet s pripadajućim sadržajima. Inače, nije poznato jesu li se prije planiranja privezišta za kruzere uzimala u obzir pozitivna i negativna iskustva drugih hrvatskih gradova (Dubrovnik, Split...) te specifičnosti zatvorenog i osjetljivog šibenskog kanala i zaljeva.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.