Dva tjedna prije roka u petak je probijen tunel Komorjak, na desnoj strani rijeke Cetine, u sklopu izgradnje zaobilaznice Omiša.
-Bilo je impresivno, prvi put sam na jednom ovakvom događaju, iako se u posljednje vrijeme dosta tunela probija, pogotovo na pristupnim cetana Pelješkom mostu. Ovaj projekt je jako vrijedan za Splitsko-dalmatinsku županiju, rasteretit će čitavu D8, magistralu. Tunel je dug 600 metara, krenut će radovi na mostu preko Cetine dugom 215 metara, čime će radovi ići prema kraju, ovo je samo jedna faza projekta, a ostale faze projekta ćemo pripremati za drugu financijsku perspektivu za koju će nam on biti kapitalni projekt – rekao je ministar Oleg Butković koji je s predsjednikom Uprave Hrvatskih cesta Josipom Škorićem i predstavnicima izvođača radova, tvrtke STRABAG, sudjelovao na svečanosti povodom probijanja tunela Komorjak.
Proboj Komorjaka na kanjon rijeke Cetine je bio očekivan tek sredinom sljedećeg mjeseca.
Vrijednost radova iznosi 174,46 milijuna kuna (bez PDV-a), a ugovorni završetak svih radova predviđen je za tri godine, odnosno u rujnu 2022. godine. Paralelno s tunelom, gradi se i pješački prolaz.
Josip Škorić je rekao da je to prometno najopravdaniji projekt u Hrvatskoj i dobacio sve navode kako se tunel probija u predizborne svrhe.
-Teško je predvidjeti kada će cijela obilaznica biti privedena kraju, ali u svakom slučaju tijekom sljedećeg operativnog programa - rekao je Škorić.
Miniranje Omiške Dinare prije dva dana izazvalo popriličnu uzbunu u Omišu. Kamenje je letjelo na sve strane, a na nekim su objektima i vozilima nastala oštećenja. Međutim, izvođač je popisao štetu i obećao obeštećenje, a probijanje Komorjaka nije prouzročilo probleme.
Nakon završetka radova na tunelu započet će izgradnja mosta Cetina kojim će se premostiti kanjon i spojiti tunel Komorjak s postojećim tunelom Omiš. Realizacija ovog projekta će u konačnici donijeti prometno rasterećenje gradske jezgre Omiša i smanjenje gužvi posebno za vrijeme turističke sezone koje su posljednjih godina postale nesnosne.
Isprobali smo prvi hrvatski električni romobil: "Može potegnuti 25 km/h, a bez punjenja će Rolla prijeći do 50 kilometara"