Izravne linije Daleki istok - Rijeka

Dvije alijanse najvećih svjetskih brodara na Brajdici

Foto: Goran Kovačić/Pixsell
Dvije alijanse najvećih svjetskih brodara na Brajdici
03.11.2014.
u 13:56
Za iduću godinu planira se i izgradnja novog intermodalnog područja na terminalu koje je namjenjeno pretovaru kontejnera na željeznici
Pogledaj originalni članak

Od siječnja iduće godine na kontejnerskom terminalu Brajdica uvode se dva nova brodska servisa koji će tjedno izravnom linijom povezivati Daleki istok s Rijekom. Potvrđeno je to u ponedjeljak iz tvrtke AGCT - Jadranska vrata koja posluje u grupaciji ICTSI. Riječ je o dvije nove aijanse najvećih svjetskih brodara: 2M (Maersk + MSC) i Ocean 3 (CMA CGM + CSCL + UASC) koje uvođenjem izravnih linija dokazuju da je Rijeka važna točka prometnog pravca za zemlje jugoistočne Europe.

Za iduću godinu planira se i izgradnja novog intermodalnog područja na terminalu koje je namjenjeno pretovaru kontejnera na željeznici. Ono će, zajedno sa rekonstrukcijom željezničke stanice Brajdica , u konačnici omogućiti da se čak 60 posto prometa kontejnerskog terminala može otpremati željeznicom čime će se podići razina usluge i kapaciteta željeznice i cjelokupnog pravca. U vrijeme izgradnje intermodalnog područja ne očekuju se zastoji u otpremi kontejnera jer se istodobno uređuje kolosjek unutar terminala koji će se koristiti za formiranje kontejnerskih vlakova.

Iz Jadranskih vrata potvrdili su da je sadašnji izvršni direktor AGCT-a Phillip Marsham u odlasku. Imenovan je za prvog čovjeka projekta ICTSI-ja u luci Umm Qasar u Iraku, a za Rijeku će u roku tri mjeseca biti izabran novi izvršni direktor.

>> U devet mjeseci Luka Rijeka ostvarila promet od tri milijuna tona tereta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.