Od siječnja iduće godine na kontejnerskom terminalu Brajdica uvode se dva nova brodska servisa koji će tjedno izravnom linijom povezivati Daleki istok s Rijekom. Potvrđeno je to u ponedjeljak iz tvrtke AGCT - Jadranska vrata koja posluje u grupaciji ICTSI. Riječ je o dvije nove aijanse najvećih svjetskih brodara: 2M (Maersk + MSC) i Ocean 3 (CMA CGM + CSCL + UASC) koje uvođenjem izravnih linija dokazuju da je Rijeka važna točka prometnog pravca za zemlje jugoistočne Europe.
Za iduću godinu planira se i izgradnja novog intermodalnog područja na terminalu koje je namjenjeno pretovaru kontejnera na željeznici. Ono će, zajedno sa rekonstrukcijom željezničke stanice Brajdica , u konačnici omogućiti da se čak 60 posto prometa kontejnerskog terminala može otpremati željeznicom čime će se podići razina usluge i kapaciteta željeznice i cjelokupnog pravca. U vrijeme izgradnje intermodalnog područja ne očekuju se zastoji u otpremi kontejnera jer se istodobno uređuje kolosjek unutar terminala koji će se koristiti za formiranje kontejnerskih vlakova.
Iz Jadranskih vrata potvrdili su da je sadašnji izvršni direktor AGCT-a Phillip Marsham u odlasku. Imenovan je za prvog čovjeka projekta ICTSI-ja u luci Umm Qasar u Iraku, a za Rijeku će u roku tri mjeseca biti izabran novi izvršni direktor.
>> U devet mjeseci Luka Rijeka ostvarila promet od tri milijuna tona tereta