Poslovni izazov

EFOS studenti nagrađeni za 'Planet of Plants' marketinške slučajeve

Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja
Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja
Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja
Studentima EFOS-a dodijeljena priznanja
29.01.2024.
u 17:21
Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku nedavno je održano natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja "Planet of plants", gdje su talentirani studenti marketinga imali priliku demonstrirati svoje vještine i kreativnost. Događaj je organiziran u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) i poznatom kompanijom Zvijezda
Pogledaj originalni članak

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je podjela priznanja najuspješnijim studentima na natjecanju u rješavanju poslovnog slučaja „Planet of plants“. Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je Zvijezda. Prvo mjesto osvojio je tim kojeg su činile studentice EFOS-a Marcela Kranjčec, Nikolina Lucić, Iva Maria Marošičević i Eva Misir.

Zvijezda, članica Fortenova grupe i Ekonomski fakultet u Osijeku, ovim projektom realizirali su važan segment međusobne strateške suradnje, koja je u prosincu prošle godine formalizirana potpisivanjem Sporazuma o znanstveno-stručnoj suradnji. Natjecanje između 14 studentskih timova s Ekonomskog fakulteta Osijek iznjedrilo je sjajne primjere kompetencija, znanja i kreativnosti novih generacija budućih marketinških stručnjaka, a trima najboljim timovima dodijeljene su i prigodne nagrade za uspješno rješavanje marketinškog poslovnog slučaja tvrtke Zvijezde. Navedeno natjecanje također je i dio obveznog kolegija Marketing-strategije na drugoj godini diplomskog studija, smjera marketing, kojeg vodi prof. dr. sc. Marija Ham.

Prvo mjesto, osvojio je tim u sastavu Marcela Kranjčec, Nikolina Lucić, Iva Maria Marošičević i Eva Misir, dok su drugo mjesto zauzeli Geošić Daniel, Kovačević Andrea i Kožić Tajana. Treće mjesto pripalo je timu u sastavu Anica Varnica, Maja Lončina, Marijana Delić-Hederić, Ivan Špiranović i Matej Šimić. Ova vrsta natjecanja ima dugogodišnju tradiciju na Ekonomskom fakultetu, a kroz suradnju s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) pruža studentima priliku za praktičnu primjenu znanja iz područja marketinga već za vrijeme studija.

POVEZANI ČLANCI:

"„Planet of Plants“ je prva hrvatska plant based linija proizvoda koja dokazuje kako u Hrvatskoj imamo znanje i iskustvo kojim možemo konkurirati svjetskim trendovima. Isto je i odraz hrvatskog visokog obrazovanja, a Zvijezda s ponosom podržava inicijative za razvoj izvrsnosti. Suradnja s Ekonomskim fakultetom stvara most između teorije i stvarnog iskustva, potičući razvoj visokokvalitetnih stručnjaka koji će doprinijeti rastu hrvatskog gospodarstva. Studenti su u rješavanju poslovnog slučaja pokazali izniman entuzijazam, znanje i kreativnost, a posebno čestitke dajemo timu koji je osvojio prvo mjesto. Nastavit ćemo podržavati inicijative koje spajaju akademsku zajednicu i industriju te se veselimo daljnjoj uspješnoj suradnji s Ekonomskim fakultetom“, poručila je članica uprave Zvijezde, Dajana Mrčela.

„Čestitam svim timovima koji su se natjecali u rješavanju ovog poslovnog slučaja, a posebice onima koji su isporučili tri najbolja rada. Vjerujemo da će stečena iskustva predstavljati kvalitetan oslonac u njihovom daljnjem akademskom i karijernom putu, ali i da će im ova priznanja pružiti vrijednu referencu pri budućem zaposlenju. U skladu s našim ciljem obogaćivanja nastavnih sadržaja praktičnim iskustvima, Ekonomski fakultet u Osijeku nastavit će studentima pružati važna praktična iskustva iz realnog sektora kroz uključivanje u stvarne poslovne slučajeve naših partnerskih kompanija. Kroz gostujuća predavanja stručnjaka iz poslovnog svijeta, studijske posjete tvrtkama te druge povezane aktivnosti, želimo pružiti studentima, ne samo teorijsko znanje, već i praktične vještine potrebne za uspješan ulazak na tržište rada“, rekao je prof. dr. sc. Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

POVEZANI ČLANCI:

„Natjecanja pružaju studentima prilike za stjecanje praktičnih znanja iz strategije marketinga i ubrzavaju stvaranje kompetencija budućih marketinških stručnjaka. Zvijezda s ponosom sudjeluje u takvim inicijativama visokog obrazovanja jer odražavaju našu posvećenost izvrsnosti i razvoju mladih talenata. Čestitke još jednom svim timovima na njihovim postignućima“ izjavio je Gašpar Novak, direktor marketinga Zvijezde.

VIDEO Zimske radosti: Brojni Zagrepčani sunčanu nedjelju odlučili provesti na Sljemenu

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.