Kolumna

Fenomen 'šljunčarenja', mekušci i Domovinski pokret

Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Fenomen 'šljunčarenja', mekušci i Domovinski pokret
10.09.2024.
u 11:15
"Pebbling" može pomoći i u smanjenju generacijskog jaza između odraslih i njihove djece, pa jedna obiteljska terapeutkinja za Fox News Digital piše da je "dijeljenje memeova i videa u obiteljskom grupnom chatu prekrasan način za poticanje veze s tinejdžerima u vremenima kada komunikacija licem u lice između roditelja i njihove djece slabi i postaje sve teže"

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.