kod omiša

FOTO Pogledajte spektakularne fotografije iz zraka mosta iznad Cetine

Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Most iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
Foto: Matko Begovic/PIXSELL
Fotografije iz zraka radova na mostu iznad Omiša
03.01.2023.
u 13:15
Predviđena dužina mosta iznosit će 152 metra, a vrijednost cijelog projekta jest 180 milijuna kuna
Pogledaj originalni članak

U tijeku je izgradnja mosta na kanjonu Cetine iznad Omiša. Projekt izgradnje mosta započeo je 2019. godine. Predviđena dužina mosta iznosit će 152 metra, a vrijednost cijelog projekta jest 180 milijuna kuna.

Predsjednik uprave Hrvatskih cesta Josip Škorić objasnio je u ožujku prošle godine da je projekt multimodalna platforma splitska aglomeracija, duljine 21,5 km, podijeljen u sedam faza, a osma je rekonstrukcija D8. "Unatoč svim izazovima, od pandemije, rata u Ukrajini, problema s dobavom materijala i eskalacijom cijena, svaki dan svjedočimo da naše investicije napreduju. Ovaj projekt bit će financiran sredstvima EU i očekujemo realizaciju u nekim prihvatljivim rokovima jer je ova trasa najopterećenija u Hrvatskoj", istaknuo je tada Škorić. 

"Cijeli projekt multimodalne platforme, čiji je dio ova dionica, bit će financiran i u sljedećoj financijskoj perspektivi EU", izjavio je Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture u ožujku prošle godine. Butković je istaknuo da će kompletna dionica od Omiša do Solina biti gotova do kraja 2025. godine, što ćemo financirati bespovratnim sredstvima.

Video: Pogled na gradilište mosta preko Cetine na omiškoj obilaznici

70 METARA IZNAD RIJEKE

Veliki graditeljski pothvat na jugu Hrvatske: Most preko kanjona Cetine kakav kod nas još nije viđen

Tunel Komorjak i Komorjak sjever, koji je administrativno podijeljen u dvije zone prema građevinskim dozvolama, također je dio obilaznice Omiša koji će u prvoj fazi omogućiti spoj obilaznice s autocestom A1, a potom će, poslije dovršetka kompletne buduće dionice D8, povezati Omiš s Dugim Ratom. Zbog toga je tunel Komorjak promjenjivog poprečnog presjeka i u sebi sadrži račvu. Namijenjen je dvotračnom prometu i dug je 590 metara, a kako bi zadovoljio sve sigurnosne parametre, projektirana je i evakuacijska cijev. – Osim račve koja se nalazi u tunelu Komorjak, jedna je od specifičnosti i sama južna portalna građevina koja je smještena na samom rubu litice kanjona, izvučena šest metara, čija je uloga zaštititi budući promet mostom Cetina od manjih odrona.

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

Avatar southman
southman
14:27 03.01.2023.

Most je genijalan. Skoro uopće ne narušava prirodnu vizuru iznad Omiša.

NO
nori
13:31 03.01.2023.

Još ga nisu spojili !!

ŠO
šolman
13:48 03.01.2023.

Fotografije od prije dva mjeseca.