70 METARA IZNAD RIJEKE
Veliki graditeljski pothvat na jugu Hrvatske: Most preko kanjona Cetine kakav kod nas još nije viđen
![storyeditor/2022-08-18/Cetina1.jpg](/media/img/ca/a9/3c7fd81a7bf3066e0053.jpeg)
Tunel Komorjak i Komorjak sjever, koji je administrativno podijeljen u dvije zone prema građevinskim dozvolama, također je dio obilaznice Omiša koji će u prvoj fazi omogućiti spoj obilaznice s autocestom A1, a potom će, poslije dovršetka kompletne buduće dionice D8, povezati Omiš s Dugim Ratom. Zbog toga je tunel Komorjak promjenjivog poprečnog presjeka i u sebi sadrži račvu. Namijenjen je dvotračnom prometu i dug je 590 metara, a kako bi zadovoljio sve sigurnosne parametre, projektirana je i evakuacijska cijev. – Osim račve koja se nalazi u tunelu Komorjak, jedna je od specifičnosti i sama južna portalna građevina koja je smještena na samom rubu litice kanjona, izvučena šest metara, čija je uloga zaštititi budući promet mostom Cetina od manjih odrona.
Komentara 86
![antikomunist10 Avatar antikomunist10](/media/img/a1/75/5494b53f39e9de30c6c8.jpeg)
Goldštajneri jedan za drugim ne mogu sakriti svoju radost zbog tog mosta.
![bijeloanijebrašno Avatar bijeloanijebrašno](/media/img/4b/b2/4af024473446a8989776.jpeg)
Koliko su lokalne jefinice na tom području dopustile divlju izgradnju na tom području potrebno je min 20 g za rješenje imovinskompravnih odnosa. Zato i kasne ti svi projekti na tom području. Ali ipak se krece i završit ce se i onilaznica Omiša i tunel kroz Kozijak.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Šta kaže Ivo Goldštajn o ovom mostu? Da li je i on nepotreban?