70 METARA IZNAD RIJEKE
Veliki graditeljski pothvat na jugu Hrvatske: Most preko kanjona Cetine kakav kod nas još nije viđen
Tunel Komorjak i Komorjak sjever, koji je administrativno podijeljen u dvije zone prema građevinskim dozvolama, također je dio obilaznice Omiša koji će u prvoj fazi omogućiti spoj obilaznice s autocestom A1, a potom će, poslije dovršetka kompletne buduće dionice D8, povezati Omiš s Dugim Ratom. Zbog toga je tunel Komorjak promjenjivog poprečnog presjeka i u sebi sadrži račvu. Namijenjen je dvotračnom prometu i dug je 590 metara, a kako bi zadovoljio sve sigurnosne parametre, projektirana je i evakuacijska cijev. – Osim račve koja se nalazi u tunelu Komorjak, jedna je od specifičnosti i sama južna portalna građevina koja je smještena na samom rubu litice kanjona, izvučena šest metara, čija je uloga zaštititi budući promet mostom Cetina od manjih odrona.
Komentara 86
Goldštajneri jedan za drugim ne mogu sakriti svoju radost zbog tog mosta.
Koliko su lokalne jefinice na tom području dopustile divlju izgradnju na tom području potrebno je min 20 g za rješenje imovinskompravnih odnosa. Zato i kasne ti svi projekti na tom području. Ali ipak se krece i završit ce se i onilaznica Omiša i tunel kroz Kozijak.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Šta kaže Ivo Goldštajn o ovom mostu? Da li je i on nepotreban?