Za rubriku vjerovali ili ne

FOTO Kad ide vlak, na teren trče djelatnici i mašu crvenom zastavom: Ovo je rješenje HŽ-a za prijelaz koji nema rampu

Foto: Branimir Bradarić
pruga
Foto: Branimir Bradarić
pruga
04.03.2024.
u 14:48
Sreća u nesreći je da se radi o željezničkoj pruzi koja nije posebno prometna te se njome odvija promet na relaciji Vukovar – Vinkovci kao i prijevoz tereta prema vukovarskoj luci i silosima Vupika
Pogledaj originalni članak

Na željezničkoj pruzi u Vukovaru, nedaleko od ulaza u tvrtku Borovo, godinama unazad se prolaz vlakova regulira ručno. Naime, na prijelazu nema niti rampe ali niti bilo kakvih svjetlosnih upozorenja s kojima bi se najavio nailazak vlaka. Zato kada vlak treba da prođe na teren izlaze djelatnici Hrvatskih željeznica koji promet zaustavljaju mahanjem crvenim zastavicama.

Sreća u nesreći je da se radi o željezničkoj pruzi koja nije posebno prometna te se njome odvija promet na relaciji Vukovar – Vinkovci kao i prijevoz tereta prema vukovarskoj luci i silosima Vupika. Interesantno je i kako se radi o dijelu pruge koja je dio projekta “Nadogradnja i elektrifikacija postojeće željezničke pruge, od značaja za međunarodni promet M601 Vinkovci – Vukovar” čija vrijednost iznosi preko 70 milijuna eura. Navodno kako je projekt u završnoj fazi ali prema viđenome na terenu očigledno da još nije vrijeme za postavljanje rampi i drugih upozorenja koja bi na vrijeme najavila nailazak vlaka.  

VIDEO Na Sljemenu održano prvenstvo Hrvatske u snowboardu

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

RA
racman
15:12 04.03.2024.

To je zastarjelo, ali učinkovito.

MI
mikimouse12
15:30 04.03.2024.

Cuj vjerovali ili ne? Ovo je prije bilo pod normalno ali ce uvijek funkcionirat

MK
MKinkognito60
17:01 04.03.2024.

Koliko vidim fotografije na prijelazu je sve potrebno namješteno za suguran promet onih koji poznaju znakove a svatko tko samostalno prelazi kolosjeke na označenom prijelazu bi ih morao znati, znak andrejevog križa uči se u osnovnoj školi i to vrlo rano. Znak se povlja na plakatima za promidžbu sigurnosti. Nekad su ljude u selu poučavali što znači taj znak jer neki nisu znali čitati i pisati i znanje se prenosiolo na ukućane to se poučavalo u selima i gdje nema pruge. Dakle taj znak mora gotovo svatko znati. Radnik koji izlazi pred prijelaz izlazi radi djece koja možda još ne znaju i radi bahatih koje nije briga. Možda su neki išli u školu i ili autoškolu kako bi im vrijeme prošlo a tata ili već netko se pobrinuo za pozitivan rezultat. U ovom članku koliko sam razumio radi se o ondustrijskom kolosjeku koji nema redoviti promet, radnik koji "trči" zapravo stoji, došao je tim vlakom koji se zaustavio prije prijelaza radnik vjerovatno manevrist je došao do prijelaza na sigurn način (nevažno normalnim koeakom ili trčeći), radnik se uvjerio kako je prolaz vlaka siguran i po položaju zastavice daje signal vlaku polako naprijed. Željeznički radnici nikada ne mašu zastavicom nego danju zastavicom a noću svjetiljko daju jasne signale. Po mojoj ocjeni članak je napisan u uvredljivom tonu, bez obzira komu bi bila uvreda namjenjena. Ovo što sam napisao je vrlo lako za provjeriti.