Konkurencija ne spava

Grčka turiste poziva novom kampanjom: Iskustvo koje mijenja život!

Foto: VASSILIS TRIANDAFYLLOU/REUTERS
FILE PHOTO: A view of a beach in front of the Cape Sounio Grecotel Resort, in Cape Sounion
Foto: COSTAS BALTAS/REUTERS
People enjoy the sea during an unseasonably warm day, in Athens
Foto: Yiannis Kourtoglou/REUTERS
FILE PHOTO: A tourist swims in Giola, a natural pool next to the sea in Thassos island
15.05.2023.
u 16:56
Kod nas su cijene podivljale i moj izbor je Grčka. U kampovima lani, nakon korone, nisu dizali cijene, a usluga korektna, domaćinska. Ostalo je nešto poskupilo, obrok s pićem za dvoje ljetos je bio oko 30 eura, opisuje naš čitatelj
Pogledaj originalni članak

Grčka nacionalna turistička organizacija u četvrtak je u Ateni predstavila novu promotivnu kampanju. Naziv joj je "Grčka. Iskustvo koje mijenja život”, a u spotu se prate iskustva i doživljaji turistkinje koja u Grčkoj skače litice i roni u kristalno čistom moru, pere domaće rajčice, s mještanima na lokalnoj fešti pleše slavni sirtaki, vozi se na traktoru...  Na kraju spota od 56 sekundi zadovoljno poručuje: "Dolazak u Grčku zapravo nije odmor... To je puno više! … To je iskustvo koje mijenja život!" Nova grčka kampanja za ljeto 2023. želi potencijalnim gostima, kojih je u zadnjoj pretpandemijskoj godini u toj zemlji bilo više od 34 milijuna, prikazati lice Grčke s netaknutom prirodom, jednostavnom svakodnevicom i autentičnosti te zemlje. Kampanja će biti predstavljena u međunarodnim medijima na odabranim inozemnim tržištima.

Ne spavaju ni drugi mediteranski konkurenti, a Hrvatska je, recimo, usred izbora autorskog tima koji će osmisliti novi slogan i kompletan vizualni identitet našeg turizma. Turistički kotač se nikad ne zaustavlja, niti nadmetanje među turističkim suparnicima ipak prestaje. Pri tom, kad je u pitanju odmor, mnogi pronalaze puno sličnosti baš između hrvatske i grčke turističke ponude. U tom kontekstu zanimljivo je čuti i razmišljanje jednog čitatelja, koji je ostavio poduži komentar ispod našeg teksta iz ožujka o poskupljenjima na našem moru, baš vezano uz domaći i grčki turizam.

"Cijene turističkih usluga kod nas su podivljale. Nije problem u onome koji traži određenu cijenu za svoju robu ili uslugu već u onome koji to plaća. Dok netko plaća, to je ok. Osobno, ako isključimo dvije godine korone, godinama ne ljetujem u Hrvatskoj. Preskupo je za ono što se nudi. Odlazio sam i u Italiju, Francusku, ali moj izbor je Grčka, automobilom i tamošnji kampovi. Sve skupa nekako ima retro štih, puno je više domaćinski, nekako ljudskije, a i more toplije, što je meni dosta važno. Kampovi su ok, cijene korektne. Nikakvo ludilo i kerefeke, ali imaš sve što ti treba. S tim da ni hladovina nije upitna. Grci cijene u kampovima nisu dizali ni lani nakon korone. Ostalo, da. Ručak ili večera za dvoje, uz piće, mogli su se dobiti za oko 30 eura, što je dvadesetak posto više nego prije korone. Kod nas, dok ima gostiju koji su to spremni platiti, cijene će i dalje rasti, ali nastupit će i otrežnjenje turista. To su, uostalom, zakonitosti tržišta na koje se svi pozivaju", zaključuje naš čitatelj. 

VIDEO Koju bi hrvatsku hranu preporučili turistima? "Hvarska gragada, koštradina, štrukli..."

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

DU
Deleted user
20:50 15.05.2023.

Odmor u Grčkoj je nešto najljepše što mi se događa zadnjih godina. Ako isključimo dvije godine korone zadnjih pet proveli smo u Grčkoj. Jedan retro, domaćinski štih. Još uvijek je moguće naći karirane stoljnjake po stolovima. Ljudi ljubazni, jelo dobro, raznoliko i obilno, nerijetko uz njega dobijete slatkiš ili piće. Mi ljetujemo po kampovima. Mogu reći da je to predivno. Kampovi sve imaju, ali bez šminke, onako ljudski, cijena za auto i dvoje je u pravilu oko 20 eura. Mi obično ljetujemo početkom rujna, kada u pravilu osim prošle godine nije više gužva.Plaže prelijepe, more isto tako, a što je meni važno nekoliko stupnjeva toplije nego kod nas. Dvoje bez problema i to raznoliko može jesti i popiti piće i za manje od 30-eura. Lani smo bili u Pargi koju smo kombinirali sa Albanijom i iznenadili smo se jer uz ležaljke i suncobrane nismo dobili piće. Inače je uobičajeno da uz dvije ležaljke i suncobrane koje platite 5 - 7 eura dobijete i dva pića. Moram priznati da se osjećam ugodnije nego u Hrvatskoj. Nemam osjećaj da me hoće oguliti. Ako putujete autom parking se skoro nigdje ne plača. Za preporučiti u svakom slučaju i kada uračunate i benzin i cestarine opet ćete proči ujeftinije nego u Hrvatskoj, a biti ćete u pravilu i zadovoljniji i bolje ćete se osjećati.

WA
wannabenovinari
18:13 15.05.2023.

U Hrvatskoj su cijene otišle u nebo, a kvaliteta usluge taj porast ne prati. Nisu ni bogati turisti glupi. Znaju koliko što drugdje košta i što trebaju dobiti za taj novac. Kao što je rečeno u članku, uskoro slijedi otriježnjenje.

MA
marsovac
21:57 16.05.2023.

za svakoga po nesto