CESTA SMRTI

HGSS-ovci iz provalije izvukli tijelo motociklista koji je stradao u prometnoj nesreći kod Gospića

Foto: HGSS
Foto: HGSS
08.09.2020.
u 16:27
U svojoj objavi napominju kako se na tom mjestu svake godine događa nekoliko motociklističkih nesreća s istim uzrokom i nažalost istim ili vrlo sličnim posljedicama, uglavnom smrtnima
Pogledaj originalni članak

Članovi HGSS-a iz Stanice Gospić sudjelovali su na poziv Policijske postaje Gospić u izvlačenju tijela motociklista koji je nastradao u prometnoj nesreći u zavoju na cesti Gospić-Karlobag.  Kako navode, na toj cesti često se događaju izlijetanja motociklista. 

Podsjećamo, 66-godišnji njemački državljanin poginuo je jučer oko 14:25 kad je upravljajući motociklom iz smjera Gospića u smjeru Karlobaga uslijed neprilagođene brzine izgubio kontrolu nad motociklom i sletio s ceste. 

- Zatražena je intervencija izvlačenja tijela obzirom da se nalazilo pedesetak metara u provaliji ispod ceste.  Petnaest spašavatelja izašlo je odmah na intervenciju te izvuklo tijelo na cestu kako bi se mogao obaviti očevid i daljnja obrada nadležnih službi - objavio je HGSS na svojim stranicama.

U svojoj objavi napominju kako se na tom mjestu svake godine događa nekoliko motociklističkih nesreća s istim uzrokom i nažalost istim ili vrlo sličnim posljedicama, uglavnom smrtnima. Radi se o spornom dugom desnom zavoju iz kojeg na istom mjestu, istom putanjom motociklisti izlijeću u provaliju ispod ceste i stradavaju.

-  Motociklisti kažu kako je sporni zavoj nepravilnog luka odnosno u sredini zavoja isti se dodatno lomi i izaziva velike probleme u savladavanju, osobito za one kojima cesta nije poznata. Vjerujemo da se ovaj problem može riješiti ili barem smanjiti broj izlijetanja svjetlosnom signalizacijom prije zavoja, usporivačima na cesti, posebnoj zaštitnoj ogradi za motocikliste ili nekim drugim mjerama jer problem očigledno postoji - navodi HGSS. 
 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar NenadNikolic
NenadNikolic
16:37 08.09.2020.

Postaviti zaštitnu mrežu kako barem ne bi padali u provaliju od 15 metara. S obje strane upozorenja, ako treba na više jezika kao i svjetlosna i ograničenja brzine. Trošak mreže i upozorenja je mizeran u odnosu na gubitke života.