Kolumna

Hoće li na 'Progledaj srcem' odletjeti krov s Cibone?

Foto: Promo
Hoće li na 'Progledaj srcem' odletjeti krov s Cibone?
18.04.2018.
u 09:44
Prisjetiti se, zapravo, treba lanjskog koncerta, koji je pod istim nazivom okupio više od 6000 mladih, koji došli dati podršku toj obiteljskoj televiziji s kršćanskim vrijednosti i uživati u programu koji im je Laudato ponudio te večeri,
Pogledaj originalni članak

Vijest da su još prije desetak dana rasprodane ulaznice za koncert podrške Laudato Televiziji, “Progledaj srcem”, koji će se u subotu održati u zagrebačkoj Ciboni, govori mnogo toga. Prisjetiti se, zapravo, treba lanjskog koncerta, koji je pod istim nazivom okupio više od 6000 mladih, koji došli dati podršku toj obiteljskoj televiziji s kršćanskim vrijednosti i uživati u programu koji im je Laudato ponudio te večeri, koji je bio snažnog duhovnog naboja, kroz nastupe grupa i pjevača, duhovne nagovore, ležernost voditelja… Povremeno se činilo da će krov sportske dvorane odletjeti u zrak, kakva je bila atmosfera.

To govori da je Laudato Televizija na jednome mjestu uspjela okupiti mlade sa svih strana Hrvatske, pa i inozemstva, koji se nalaze u raznim katoličkim udrugama i pokretima, koji posljednjih godina bujaju po cijeloj Hrvatskoj. Laudato, zapravo, tim svojim koncertom na najbolji način pokazuje ono što se u Hrvatskoj događa među mladima, koji čeznu za duhovnošću i koji tom svojom čežnjom i traženjem Boga govore o novome trendu u našoj zemlji. Sve su to redom studenti ili oni koji su završili studij i pronašli prva zaposlenja, neki na početku formiranja obitelji. Lijepi i mladi, urbani i obrazovani, zdravi i pametni.
Svojim dolaskom na koncert “Progledaj srcem” oni poručuju i kakve medije žele. Naime, Laudato Televizija, kao obiteljska televizija koja njeguje kršćanske vrijednosti, nudi posve drukčiji program od bilo koje televizije dostupne na našim prostorima. U njihovu programu nema nasilja, seksa, ubojstava i zatupljujućih serija. Program ne prekidaju reklame. Gledateljeva pažnja zadržava se tako što mu se nudi zanimljiv, dokumentaran ili duhovna sadržaj. Ne pridobiva ga se jeftinim trikovima.

Laudato tako gradi svoju publiku na ponudi kakve trenutačno nema i zacijelo mladi to najbolje prepoznaju, jer je njihov “instinkt” razvijeniji nego u odraslih. Oni se naprosto okreću onome što ih izgrađuje, a ne razara, onome što ih “podiže” bez ikakvih opijata i “aditiva”. Žele život po stvarnim vrijednostima.
No, Laudato Televizija još se izgrađuje. I taj put je mukotrpan, jer nije popločan ni političkom ni nekom drugom moćnom podrškom. Osobito ne financijskom. Čak niti onom s crkvenog vrha, što je fenomen sam za sebe, kojim ne treba kvariti dobar dojam prije “Progledaj srcem”. Laudato Televizija počiva na leđima jedne entuzijastične žene, osnivačice i direktorice, Ksenije Abramović, kojoj upravo rasprodane karte za “Progledaj srcem” mogu biti golema zadovoljština da doista radi dobar i društveno vrijedan posao. I da se isplati truditi dalje i ne posustati. Upravo u ime svih onih mladih koji će ove subote napuniti Cibonu. Ali i onih koji nisu mogli doći na koncert ili nabaviti kartu. I koji će ga gledati na snimci televizije koja je posve drukčija od ostalih. I kojoj ta drukčijost jamči put do uspjeha.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

LU
lunar777
10:44 18.04.2018.

Koncert treba preseliti u Dom sportova, s obzirom na potražnju za kartama...

Avatar dras32
dras32
10:42 18.04.2018.

Promo članke tako treba i označiti ili to VL počeo reklamirat džaba. Ako da, ja bi da izreklamira moju frizerku.