NOVI PROSVJED

Hrvatska može bolje u četvrtak na Markovom trgu traži smjenu vlasti

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Nikola Baketa i Eli Pijaca Plavšić
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Nikola Baketa i Eli Pijaca Plavšić
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Nikola Baketa i Eli Pijaca Plavšić
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Nikola Baketa i Eli Pijaca Plavšić
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Nikola Baketa i Eli Pijaca Plavšić
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Nikola Baketa i Eli Pijaca Plavšić
14.06.2016.
u 14:58
"Vlast nije ispunila ni jedan od zahtjeva koje im je uputilo 50.000 građana 1. lipnja"
Pogledaj originalni članak

Inicijativa "Hrvatska može bolje", koja u znak podrške cjelovitoj kurikularnoj reformi okuplja više od 250 različitih udruga, pozvala je javnost na prosvjednu akciju u četvrtak na Markovu trgu jer je nezadovoljna reakcijama vlasti na zahtjeve s velikog prosvjeda od 1. lipnja.

Prosvjedni skup će se održati u četvrtak, 16. lipnja, u 18 sati na Markovu trgu pod naslovom „Hrvatska može bolje - ali bez vas“ i neće istodobno biti održavan u drugim gradovima kao prethodni, nego su predstavnici udruga pozvani da se pridruže skupu u Zagrebu, rekli su na konferenciji za novinare Eli Pijaca Plavšić i Nikola Baketa.

Vlast nije ispunila ni jedan od zahtjeva koje im je uputilo 50.000 građana 1. lipnja, nije ni na koji način odgovorila organizatorima, a istodobno su njezini predstavnici pokazali da nemaju volje za reforme, da odugovlače s odlukama i da uništavaju reformski potencijal stotina ljudi koji su dobrovoljno sudjelovali u reformi, rečeno je.

Inicijativa je pozvala građanke i građane Hrvatske da se pridruže podršci cjelovitoj kurikularnoj reformu i pošalju poruku da je obrazovanje prioritet hrvatskog društva.

Zatražit će smjenu vlasti, jer Hrvatska bez reforme obrazovanja nema budućnosti. Hrvatska može bez političkih elita ali ne može bez građana, poručili su iz inicijative i dodali da kao ad hoc skupina nemaju unaprijed razrađene planove, nego će se postupati ovisno o potrebama trenutka.

Također je rečeno da sindikati nisu uključeni u prosvjednu akciju zbog osjetljivog političkog trenutka, a inicijatori prosvjeda ističu da se ne radi o skupu oporbe ili njezine najjače stranke.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 24

IC
ico1
15:26 14.06.2016.

Da nešto radite ?Koja gamad šeta po ovoj zemlji sve neke k ... udruge niko ništa neradi, dokle??????

FI
Fisherman
15:53 14.06.2016.

250 nestranackih udruga nema ni Njemacka.....sta vi 4 covjeka i osnivamo udrugu koju ce placati SDP....Pa nejde to tako.

DU
Deleted user
15:32 14.06.2016.

Prosvjednicima protiv Hrvatske na znanje.....i još puno toga monstruoznog u režiji druga Jokića i njegovih pobunjenika a koje drug Zoka usmjerava....ćitajte Hrvati na stranicama udruge "Vigilare" 1. Analiza sadržaja temeljnog dokumenta 4. modula Zdravstvenog odgoja Kada je Kurikul Zdravstvenog odgoja iz proceduralnih razloga ‘pao’ na Ustavnom sudu, ministar Jovanović se pohvalio da je 4. modul izrađen prema „Standardima spolnoga odgoja u Europi”, dokumentu trenutno objavljenom na stranicama Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta i Agencije za odgoj i obrazovanje.[1] Analiza sadržaja dokumenta koji je temelj 4. modula ZO-a u Hrvatskoj, pokazuje zbog čega je taj dokument potpuno neprihvatljiv, skandalozan i zastrašujuć. Citat 1: „U ovom smo se dokumentu namjerno odlučili pozvati na pristup po kojem spolni odgoj počinje od rođenja. Od rođenja novorođenčad uči o vrijednosti tjelesnog dodira, topline i intimnosti te o uživanju u njima“ (str. 15.). Cit2: U poglavlju „Zašto spolni odgoj treba započeti prije četvrte godine?” stoji: „Dijete se tumači kao spolno biće od samog početka“ (str. 36). • komentar: Iz ovoga je vidljivo da su temelj ovakvom spolnom odgoju ideje kvaziznanstvenika, seksualnog manijaka, pedofila i sadomazohista, Alfreda Kinseyja, na čijem se institutu kao stipendist obučavao i A. Štulhofer.[2] Cit3: „Ovaj dokument predstavlja preporučene standarde za spolni odgoj. Standardi upućuju na to što djeca i mladi trebaju znati i razumjeti u različitoj dobi, koje situacije i izazove trebaju biti u stanju savladati u toj dobi i koje vrijednosti i stavove trebaju izgraditi“ (str.11). • komentar: Autor 4. modula A. Štulhofer uvjeravao je javnost (očito lažno) da ZO ne nudi vrijednosti, već samo informacije i vještine.