Da, domaće je!

Stigla sezona vjenčanja: Za svoje goste birajte hrvatske suhomesnate delicije

Foto: Goran Kovačić/PIXSELL
Stigla sezona vjenčanja: Za svoje goste birajte hrvatske suhomesnate delicije
28.03.2019.
u 16:17
Kampanjom „Da, domaće je!“ SPAR stavlja naglasak na važnost poticanja kupovine domaćih proizvoda i time potvrđuje svoju posvećenost hrvatskoj kvaliteti, ali daje i velik doprinos domaćem gospodarstvu
Pogledaj originalni članak

Suhomesnate delikatese poput trajnih i polutrajnih salama, kobasica, pršuta, kulena i čvaraka savršen su odabir za ukusan obrok, kao i izvrsna gastro delicija za posebne prilike te proslave obiteljskih događaja. Danas do suhomesnatih proizvoda koji izravno podržavaju projekt ”Kupujmo hrvatsko” možete doći u najbližim trgovačkim lancima koji suradnjom s hrvatskim proizvođačima i brendovima zagovaraju ovaj kon­cept.

Jedan od njih je i SPAR Hrvatska, koji kampanjom “Da, domaće je!” potiče rast hrvatskog gospodarstva , a da je tome tako dokazuju i brojke da je upravo u prehrambenom dijelu više od 77 posto domaćih dobavljača. Kupci tako mogu pronaći najveći izbor domaćih proizvoda, među kojima se nalazi i više od 500 suhomesnatih proizvoda hrvatske proizvodnje od čak 22 domaća proizvođača.

Važnost poticanja kupovine domaćih proizvoda ogleda se kroz posvećenost hrvatskoj kvaliteti i podupiranje domaćeg gospodarstva, čiji proizvodi u doba turističke umreženosti imaju zavidan potencijal i za pro­mociju na inozemnim tržištima. Proizvodnja hrane je naše veliko tržište na kojem Hrvatska traži svoje mjesto, a ponudi prehrambenih proizvoda tržišta Europske unije svakako nam u prilog ide i raznolikost prehram­benih proizvoda. Izvan granica naše zemlje zapravo smo najpoznatiji po svojim autentičnim tradicionalnim proizvodima, a nadaleko poznati su i dalmatinski pršut ili baranjski kulen kojim svakako možete obogatiti i svoju obiteljsku trpezu.

Sadržaj omogućio INTERSPAR i SPAR

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr