Poziv je raspisan s ciljem promocije Hrvatske kao turističke destinacije, jačanja snage brenda i stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma, kao i unapređenja proizvoda te razvoja sadržaja koji omogućuju produljenje turističke sezone i povećanje prometa, posebice u razdoblju pred i posezone. Prijave na javni poziv zaprimaju se u elektronskom i tiskanom obliku do 7. siječnja 2020. godine, a ukupna raspoloživa sredstva u sklopu javnog poziva iznose 2.500.000,00 kuna.
„Javni poziv za potpore TOP događanjima u 2020. godini raspisali smo već u prosincu ove godine s ciljem da svim zainteresiranim subjektima ostavimo dovoljno vremena za kvalitetnu pripremu i apliciranje projekata. Siguran sam da ćemo i ovaj put zaprimiti velik broj prijava što će biti dodatna potvrda kontinuiranog razvoja i unaprjeđenja ukupne hrvatske turističke ponude s naglaskom na manifestacije kao jednog od glavnih motiva dolaska u destinaciju“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako su ulaganja u sadržaje i infrastrukturu osnovni preduvjet u pozicioniranju Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije.
Na javni poziv mogu se javiti pravne i fizičke osobe, odnosno trgovačka društva, obrti, zadruge, javne ustanove, ustanove u kulturi, umjetničke organizacije, jedinice lokalne i regionalne samouprave te turističke zajednice. Odobrena sredstva namijenjena su za troškove organizacije događanja primjerice najam opreme, prostora i prijevoznih sredstava, nabavu materijala, troškove smještaja, honorare izvođača, promotivne i ostale organizacijske aktivnosti.
Sredstva potpore odobravaju se za organizaciju i realizaciju kulturnih, zabavnih, eno-gastronomskih, povijesnih i tradicijskih događanja koja su održana najmanje dva puta u posljednjih pet godina te imaju jak promidžbeni učinak u zemlji i inozemstvu. Također, Turističko vijeće HTZ-a iznimno može odlučiti dati potporu događanju koje se održava po prvi put, a očekuje se da će iznimno obogatiti turističku ponudu destinacije. Sva kandidirana događanja ocjenjivat će se kroz kriterije kao što su značaj za stvaranje motiva dolaska gostiju, značaj za razvoj destinacijske turističke ponude i promociju Hrvatske u inozemstvu, karakter događanja, sadržaj i kvaliteta, razdoblje održavanja te media plan oglašavanja.
Navedeni javni poziv objavljen je na mrežnim stranicama Hrvatske turističke zajednice, a sve dodatne informacije mogu se dobiti putem maila potpore@htz.hr i to najkasnije tri dana prije roka za dostavu kandidatura.