Za one koji često putuju iz Zagreba prema Splitu i Rijeci Zagreb-Split i Zagreb-Rijeka stižu dobre vijesti iz HŽ-a.
Kako su izvijestili, odobrava se popust od 50 posto za putovanja ICN-vlakovima 520, 521, 522 i 523 relaciji Zagreb – Split – Zagreb, i vlakovima 700 i 701 na relaciji Zagreb – Rijeka - Zagreb.
Karte u pola cijene vrijede od 14. siječnja do 31. ožujka 2015. na izravnim i međurelacijama, a prijevozne karte kupljene po ovoj posebnoj ponudi nije moguće vratiti.
Vozni red vlakova možete preuzeti na hzpp.hr/voznired.
>> Zagrebparking uveo elektroničke povlaštene karte, građani zbunjeni
Taj popust od čak 50 posto nije ništa drugo nego jasan znak da su HŽ-ovci uvelike "popušili" broj putnika koji se nekada koristili vlakom, pa im je preostalih tridesetak do četrdesetak putnika po vlaku (ako i toliko) ipak isplativije prevoziti u pola cijene nego vući prazne vlakove i vagone amo-tamo. No, zato u sistematizaciji radnih mjestu u HŽ Putničkom prijevozu d.o.o. ima nekoliko vrsta "managera" i voditelja koji se (navodno) brinu o pružanju usluge prijevoza ICN-vlakovima. Nipošto ne tvrdim da ti ljudi ne rade posao kako treba, nego samo konstatiram tu činjenicu. Naime, nešto drugo je posrijedi - hrvatske pruge u tako su lošem stanju da je prosječna brzina vlakova u daljinskom prijevozu od 50 do 60 km/h. Zašto je to tako, trebalo bi priupitati dečke i cure iz HŽ Infrastrukture d.o.o., a u prvom redu najvećega hrvatskoga prometnog stručnjaka svih vremena, doktora seoskog turizma Hajdaša udanog Dončić Sinkea.