Turistička zajednica Istarske županije nastavlja s važnim strateškim partnerstvom, velikanom svjetskoga glasa – nogometnim klubom FC Bayern München koji, u narednom trogodišnjem razdoblju, planira daljne aktivnosti, projekte i promotivne kampanje vezane uz ovu turističku regiju, javljaju iz Istre gdje je, točnije u Rovinju, upravo završen tradicionalni trodnevni godišnji Partner Summit 2024.
Radi se o najvećem ovogodišnjem eventu, koji je organizirala Turistička zajednica Istre u suradnji s upravom legendarnog kluba, a prisustvovalo je stotinjak predstavnika Bayernove uprave i menedžmenta FCBM, ali menadžeri njihovih slavnih sponzora i pokrovitelja poput Allianza, Adidasa, Audija, Qatar Airwaysa, Coca Cole, Mielea...
Gosti su, uz team buildinge, rasprave o strateškim partnerstvima i mogućnostima novih projekata, imali priliku upoznati i istarsku gastronomiju, iskusiti aktivnosti poput kayaka, vožnje klasičnim i e-biciklima, vožnje brodom itd. Neki od sudionika su po prvi puta boravili u Istri i Hrvatskoj, a neki su odmah rezervirali svoj godišnji odmor u Istri.
Ovaj uhodani i jedinstveni primjer co-brendinga započeo je još 2018. i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti, koje navedeno ključno strateško partnerstvo nudi. Tako je, recimo, u zimskom periodu realizirana zajednička targetirana medijska kampanja u vrijednosti od 220.000 eura, a mediji oglašavanja su bili društveni profili FCBM na kojima imaju nevjerojatnih 126 milijuna pratitelja.
VEZANI ČLANCI:
Također, na svim prvenstvenim utakmicama koje su se odigravale na kultnoj Allianz Areni u Münchenu prikazivao se promocijski film Istre u svim VIP loungeovima Arene, njih ukupno 120. Rezultate istarski domaćini itekako osjećaju, pogotovo kroz rastući broj dolazaka dobrostojećh Europljana.
>> VIDEO Dirljivi prizori u Viškovcima: Mama roda štiti ptiče od kiše