Promo

Kako razumjeti marketing 21. stoljeća? Saznajte u Visokoj poslovnoj školi Zagreb

Foto: PR FOTO
Visoka poslovna škola Zagreb
Foto: PR FOTO
Visoka poslovna škola Zagreb
VL
Autor
PR Članak
18.08.2015.
u 10:29
Promjena je jedina konstanta na području marketinga – kvalitetna i kontinuirana edukacija, uz pravi omjer teorije i prakse, daje mogućnost sadašnjim i budućim „marketingašima“ da shvate ključ uspjeha uz stalne promjene
Pogledaj originalni članak

Kreativnost, dinamičnost i inovativnost najadekvatniji su epiteti za opisati industriju marketinga u tri riječi, naravno uz konstantnu spremnost prilagođavanja promjenama na tržištu. Slojevitost ovog područja zahtjeva široko znanje, adekvatnu edukaciju i spremnost na cjeloživotno učenje, no s druge strane, riječ je o jednom od najpoželjnijih poslova na svijetu. Svi koji žele studirati marketing i ujedno ga razumjeti u 21. stoljeću, prvo moraju odabrati kvalitetno obrazovanje.

Visoka poslovna škola Zagreb vodeća je ustanova u obrazovanju stručnjaka na području marketinga i komunikacija u kojoj se kvaliteta obrazovnih procesa kontinuirano unaprjeđuje u skladu s potrebama tržišta, razvojem novih komunikacijskih kanala te uključivanjem stručnog kadra iz realnog sektora u nastavu. Kombinacija stalnih predavača sa znanstvenom karijerom, gostujućih predavača koji dolaze iz realnog sektora poput marketinških stručnjaka iz Greya, Imaga te Brukete & Žinića, kao i program koji je cjelovit i prilagođen potrebama budućih zaposlenika, omogućava svakom studentu Visoke poslovne škole Zagreb da razumije marketing 21. stoljeća.

Dr. sc. Lukša Lulić, dekan Visoke poslovne škole Zagreb ističe prednost specijalističkog diplomskog i preddiplomskog stručnog studija upravo zbog kvalitete programa i zanimljivih predavača:

Studenti Visoke poslovne škole Zagreb na taj način mogu od vrhunskih stručnjaka, specijalista iz marketinških agencija, raznih medijskih kuća, ali i gospodarstvenika i menadžera raznih javnih i privatnih kompanija i institucija, na praktičnim primjerima steći kompetencije potrebne za cjelovito vođenje marketinga i komunikacija, kao i poznanstva s vodećim ljudima iz struke. Studijski programi su u potpunosti usklađeni sa stanjem na tržištu i cjelokupnim radnim okruženjem i principima Bolonjske deklaracije koja je prihvaćena u većem dijelu Europe.

Prijave za drugi upisni rok primaju se u dva termina, 15. i 28. rujna, a upisi će se sukladno tome održati 18. i 30. rujna ove godine.

Više informacija može se dobiti na broj telefona 01/6310 888, 01/6310 889, 01/ 6310 844, putem e-mail adrese: vpsz@vpsz.hr ili na internetskoj stranici Visoke poslovne škole Zagreb www.vpsz.hr.

Pogledajte na vecernji.hr