Urušen informacijski sustav

Kaos u zdravstvu i dalje traje, pacijenti ljutiti: Nema dovoljno tiskanica za papirnate recepte

Foto: Dubravka Petric/PIXSELL
U Osijeku je počelo cijepljenje u ljekarnama
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Okrugli stol Koordinacije hrvatske obiteljske medicine
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Zagreb: Okrugli stol Koordinacije hrvatske obiteljske medicine
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
U organizaciji Doma zdravlja Šibenik s radom je počela izdvojena dežurna ambulanta
23.03.2022.
u 12:58
Obiteljski liječnici, kaže Nataša Ban Toskić, nemaju nikakvu informaciju o tome što se događa i kada se očekuje rješenje niti zašto je do ovoga došlo tako da svojim pacijentima ne mogu reći kada će dobiti svoju terapiju.
Pogledaj originalni članak

Predsjednica Koordinacije obiteljske medicine (KoHOM) Nataša Ban Toskić u srijedu je upozorila da ordinacije nemaju dovoljno tiskanica za papirnate uputnice i recepte u situaciji pada Centralnog zdravstvenog informacijskog sustava (CEZIH), što se događa već drugi dan zaredom.

Od jučer ujutro CEZIH je pao, ne prolaze nikakvi elektronički recepti niti uputnice, a u sustav ne stižu ni bolnički nalazi u kartone pacijenata, izjavila je Hini predsjednica KoHOM-a. Svi oni kojima recepti i uputnice ne prolaze elektroničkim putem mogu ih dobiti isprintane. To je izvanredni način rada koji je i predviđen propisima kada nestane struje.

No, Ban Toskić upozorava da ordinacije imaju samo mali broj tiskanica za kratkotrajne probleme, a sada to traje već drugi dan pa su u problemu i liječnici i pacijenti.

– Mi nemamo dovoljno tiskanica za ovako dugo razdoblje. Ne znamo zašto je do ovoga došlo ni kada će se riješiti – ističe Ban Toskić.

Upozorava da u situaciji porasta broja novooboljelih od COVID-19 ne prolaze ni uputnice za testiranje na koronavirus.

– Pacijenti ne razumiju što se događa, obično negoduju prvo nama i njihova ljutnja ide prvo na nas. Kada im ne stigne naručeni recept, zovu nas nekoliko puta, pitaju što se događa i ljute se – objašnjava Ban Toskić.

Obiteljski liječnici, kaže, nemaju nikakvu informaciju o tome što se događa i kada se očekuje rješenje niti zašto je do ovoga došlo tako da svojim pacijentima ne mogu reći kada će dobiti svoju terapiju.

– Vrlo nam je težak rad i neugodno smo iznenađeni jer ne postoje kapaciteti da se ovaj problem brzo riješi – ističe predsjednica KoHOM-a.

Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje poručili su da rade na otklanjanju problema i nadaju se skoroj normalizaciji rada svih korisnika CEZIH-ova sustava. Čim se problemi otklone, obavijestit će o tome javnost.

VIDEO Mladić u Splitu ranjen tijekom igre ruskog ruleta? Nalazi se u bolnici životno ugrožen

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 18

CH
chupakabra
13:32 23.03.2022.

Tko je isporučitelj softvera taj neka i popravi.

Avatar VLbriše
VLbriše
14:08 23.03.2022.

HADEZE zna kaj treba narodu, i to kaj trebate dobijate . Ovo gunđanje ide na živce , sram vas bilo .

LE
Lepej
14:13 23.03.2022.

Bit će bolje kad stignu avioni i kad se sagradi nacionalni stadion.