KOORDINACIJSKI SASTANAK HTZ-A

Kristjan Staničić: Ove godine više od 9 milijuna turističkih dolazaka

Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Šibenik: Turisti se štite kišobranima kako bi razgledali grad
Foto: Sasa Miljevic / PIXSELL
Plaža Borik u Pore?u
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
Gužva na splitskoj plaži Kasjuni podno Marjana
17.07.2023.
u 19:25
“Želimo Hrvatsku promovirati kao kvalitetnu, održivu i premium destinaciju”
Pogledaj originalni članak

U Hrvatskoj je ove godine ostvareno više od devet milijuna dolazaka turista i više od 41 milijun noćenja, što je 12 posto više u dolascima i šest posto više u noćenjima u usporedbi s prošlom godinom, podaci su koje je danas u Zadru iznio direktor Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić. Na koordinacijskom sastanku koji je HTZ organizirao u suradnji s Turističkom zajednicom Zadarske županije ocijenjeno je da "smo u špici turističke sezone, a s dosadašnjim tijekom možemo biti itekako zadovoljni".

"Od početka do sredine srpnja ostvareno je oko 2,3 milijuna dolazaka i 13,5 milijuna noćenja, što je na razini prošlogodišnjeg srpnja. Negdje smo na plus jedan do dva posto u noćenjima u odnosu na 2019. godinu, koja je bila rekordna i polako smo zakoračili prema glavnoj špici turističke sezone. I u nastavku godine očekuju nas dobri rezultati i trendovi", rekao je Staničić. Najposjećenije regije su Istra i Kvarner, Splitsko-dalmatinska i Zadarska županija, a dinamika turističkog prometa očekivana je u usporedbi s lanjskom godinom.

“Ima destinacija koje su imale nešto manju posjećenost, ali sad smo tek iza polovine turističke godine, ispred nas je još dosta vremena, imamo dobre najave za ostatak turističke sezone i za posezonu te vjerujem da ćemo na kraju ostvariti odlične rezultate”, poručio je Staničić, dodajući kako više faktora utječe na smanjenje gužvi u turističkim destinacijama. Istaknuo je primjenu novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskoga turizma koji definira novu promotivnu strategiju i ciljeve do 2027. godine.

POVEZANI ČLANCI:

"Želimo se repozicionirati na turističkom tržištu i zapravo Hrvatsku promovirati kao kvalitetnu, održivu i premium destinaciju. Više ćemo se fokusirati na promotivne aktivnosti i ciljati premium segment, turiste s malo višom platežnom moći. To ne znači da ćemo zanemariti ostale, s obzirom na raznolikost turističke ponude koju Hrvatska ima", najavio je. Kazao je da će se promotivna strategija u budućem razdoblju snažno nadovezivati na ciljeve definirane u Strategiji razvoja održivog turizma, a s početkom godine očekuje se i primjena novoga Zakona o turizmu.

"Naši dugoročni planovi uključuju snažan, kvalitetan i prepoznatljiv hrvatski turizam temeljen na načelima održivosti, jer samo tako možemo zadržati, odnosno dodatno unaprijediti razinu kvalitete boravka naših gostiju i pruženih usluga", ustvrdio je Staničić i dodao da će se realizirati 23 inicijative koje govore o tome kako ćemo provesti našu marketinšku strategiju u djelo. 

>> VIDEO Novinarka Večernjeg iz Grebaštice: "Zasada nema prijetnje stambenim objektima"

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.