PREVARA?

Kupili vodič za 50 kuna, ali nisu dobili besplatan ručak

Foto: 'Josip Maljak/PIXSELL'
Kupili vodič za 50 kuna, ali nisu dobili besplatan ručak
11.12.2012.
u 08:00
Ivana Kovačić, vlasnica tvrtke koja je izdala vodič, tvrdi da je odgovoran restoran Zlatan
Pogledaj originalni članak

– Draga, ne moraš kuhati nedjeljni ručak, ići ćemo k Zlatanu. Još nismo iskoristili onaj bon za besplatni ručak, a vrijedi samo do kraja godine.

– Super, baš i nemam neku volju danas za kuhanje.

Više ne vrijedi

Tako je, otprilike, išao prekjučerašnji razgovor mladog koprivničkog para koji je za 50 kuna kupio vodič sa 54 poklon-bona za područje koprivničko-križevačkog kraja, a koji je prije više mjeseci prodavala tvrtka IDDL-Book iz Hrastovljana.

Kada su došli u spomenuti restoran, nemalo su se iznenadili.

– Žao nam je, ti kuponi više ne vrijede –poručila je konobarica mladom paru.

– Kako ne vrijede, pa lijepo piše da se mogu iskoristiti do 31. prosinca? – tražili su objašnjenje, na što im je rečeno da je to odluka šefice.

Nikolina Lončar, poznata koprivnička kuharica i suvlasnica restorana, tvrdi da u prosincu zbog velike gužve više nisu bili u mogućnosti davati ručkove na bonove, ali da su građanstvo o svemu obavijestili na – Facebooku.

– Bio je i natpis na restoranu, ali valjda ga je netko maknuo dok je prao prozore – dodala je N. Lončar.

Neka se jave...

S obzirom na to da je restoran Zlatan, za razliku od većine ugostitelja i obrtnika koji gostima s bonom iz vodiča daju da popiju besplatnu kavu, pojedu pizzu ili pogledaju film u kinu, sličan problem imao i u ljetnim mjesecima, zanimalo nas je zašto baš s njima "šteka".

– Ljeti mi se nije isplatilo raditi ručkove za nekoliko ljudi – kazala je N. Lončar i poručila da ima čistu savjest jer je nahranila više od tisuću ljudi, ali da to više nikad ne bi ponovila jer je ona mislila da će to biti turistički vodič, a ne da će nakladnik s tom knjižicom ići "od kuće do kuće".

Vlasnica IDDL-Booka Ivana Kovačić kazala je da je odgovornost na restoranu i da se ne boji sudskog spora jer je sve definirano međusobnim ugovorom. Nije htjela otkriti koliko je njezina izdavačka kuća prodala vodiča s bonovima za besplatne usluge, a navodno je riječ o više tisuća primjeraka. Obje naše sugovornice pozvale su nezadovoljne klijente da im se jave pa će pokušati pronaći rješenje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar tkozna
tkozna
09:37 11.12.2012.

He he he, Zvonimire odi na web stranice KKŽ ili u županiju i provjeri koliko novaca godišnje županija ubaci u ovaj objekat za "razvoj kontinentalnog turizma". Bit' će ineteresantno! Mislim da sam samo jednom tamo kavu popio ne bum više!

G5
G59AGRAM
08:41 11.12.2012.

Sramota. Takve restorane bi trebalo izbjegavati, jer rade samo kako njima paše, a ne za gosta. Žele se reklamirati, žele biti in, ali samo kad njima paše. Nema šanse da uđem tamo. Nagradite ih i vi.