Regiranje K. Maričić

"Lažne izjave koje dolaze iz Cammea nisu nam nepoznanica"

Foto: Anto Magzan/Pixsell
"Lažne izjave koje dolaze iz Cammea nisu nam nepoznanica"
16.12.2010.
u 13:04
Maričić je kazao da svi taksi-prijevoznici imaju kazne za prometne prekršaje, čime je odbacio tvrdnju K. Minovskog da su upravo vozači Cammea jedini u “nemilosti” riječke policije
Pogledaj originalni članak

Na medijski istup tvrtke Cammeo d.o.o. odgovor je danas stigao iz Udruženja obrtnika Rijeka i od Krešimira Maričića, predsjednika Autotaksi sekcije toga udruženja. Upravo je Maričića Kosta Minovski, vlasnik Cammea, prozvao za napad na svog vozača. Maričić je još jednom ponovio ono što je još u ponedjeljak izjavio za Večernji list, napominjući kako je riječ o lažnim optužbama na njegov račun kao i na račun Autotaksi sekcije.

- Kosta Minovski izrekao je same laži. Zatraženo je očitovanje policije koja nije podnijela čak ni prekršajnu prijavu. No lažne izjave i izmišljanja koja dolaze iz Cammea nisu nam nepoznanica. Upravo Kosta Minovski ima nekoliko prijava zbog prijetnji, a protiv Cammea i članice uprave podignuta je i optužnica zbog sumnje u zlouporabu ovlasti u gospodarskom poslovanju - kazao je Krešimir Maričić. Napomenuo je da svi taksi-prijevoznici imaju kazne za prometne prekršaje, čime je odbacio tvrdnju K. Minovskog kako su upravo vozači Cammea jedini u “nemilosti” riječke policije. 

- Kosta Minovski nije kompetentan da komentira rad PU primorsko-goranske koja je jedna od najuspješnijih u Hrvatskoj. Ponavljam, njegove su prozivke neutemeljene, on nije vlasnik tvrtke Cammeo niti predsjednik uprave, vlasnica je Lile Monivski - kazao je Maričić. Na susretu s novinarima od bivših zaposlenika čulo se Taxi Cammea da vozači u toj tvrtki rade u iznimno lošim uvjetima, prisiljeni su raditi u predugim smjenama pa su zbog umora i prometne nesreće česte.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

RE
rendulic50
23:21 18.12.2010.

Ovo je prevara pa on nije taxi već gradski prijevoz otima poslove po bus stajalištima autotroleju.Broj vozila po koncesiskom ugovoru mu je veći,a to znači pitanje legalnosti tog jeftinog posla..