MEĐIMURSKI DEMOKRATSKI SAVEZ

'Lepoglavska spojnica vrijedna 4,4 milijardi kuna je megalomanski projekt i ne rješava blokadu'

Foto: Vjeran Zganec Rogulja/Pixsell
Foto: Boris Perkovic/24sata
sporazum o regionalnoj suradnji hdssb
14.12.2021.
u 09:24
Tvrdi da predloženi projekt nije najpovoljnija varijanta za povezivanje ovog dijela Hrvatske sa Zagrebom, kako to tvrde predlagači
Pogledaj originalni članak

Nisu svi zadovoljni odabirom varijante projekta povezivanja željeznicom unutar regije Središnje Hrvatske, tzv. lepoglavske spojnice, vrijednog oko 4,4 milijarde kuna, koji je HŽ Infrastruktura odabrala kao najbolje rješenje za željezničko povezivanje Međimurske, Varaždinske i Krapinsko-zagorske županije s gradom Zagrebom.

Na temelju studije izvodljivosti odabrana je najpovoljnija varijanta trase Čakovec – Varaždin – Cerje Tužno – Ivanec – Lepoglava – Peršaves – Bedekovčina – Zabok – Sveti Križ Začretje – Krapina, duga 92 kilometra.

- Vidljivo je da ovaj projekt ne uključuje i obnovu, modernizaciju dijela postojeće pruge od Kotoribe do Zagreba, odnosno dionice od Varaždina do Bedekovčine preko Novog Marofa, čime će Međimurje i Varaždin još najmanje deset godina biti željeznicom prometno izolirani od Zagreba i ostalog dijela Hrvatske.

Da od obnove tog dijela pruge neće biti ništa govore nam i riječi voditelja tog projekta Marka Cara, koji je posebno istaknuo da se prugu od Varaždina do Novog Marofa, preko Varaždin Brega, što je crna točka cjelokupne dionice do Zagreba, i dalje do Bedekovčine u dužini od 65 kilometara, ne isplati obnavljati, što znači da će ona propasti do kraja.

Ali, istovremeno državi se isplati započinjati jedan megalomanski projekt procijenjene vrijednosti od 4,426 milijardi kuna, koji, između ostalog, uključuje izgradnju 17 kilometara nove pruge Bedekovčina – Lepoglava, sa izgradnjom dvaju tunela, jednokolosječnog duljine 5166 metara i dvokolosječnog duljine 770 metara, i čiji čemo rok završetka, izgleda, mjeriti ne u godinama, već u desetljećima! - smatra predsjednik Međimurskog demokratskog saveza Željko Pavlic.

Tvrdi da predloženi projekt nije najpovoljnija varijanta za povezivanje ovog dijela Hrvatske sa Zagrebom, kako to tvrde predlagači, jer bi obnova postojeće pruge od Varaždina do Bedekovčine, preko Novog Marofa, bila puno jeftinija, a i gradnja bi, vjeruje, bila puno kraća. 

>> VIDEO Kreće cijepljenje djece od 5 do 11 godina: Po čemu se razlikuje od cjepiva za odrasle


 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

Avatar Gilles Auguste Kremer
Gilles Auguste Kremer
10:54 14.12.2021.

Ta sporna nova poveznica od Lepoglave do Bedekovčine je jedan veliki promašaj kojeg ćemo skupo platiti. Ne samo novčano (odlaskom EU fondova u neke druge države), nego i vremenski.

RA
R.adioT.elevizijaL.jestve
10:46 14.12.2021.

Nerentabilna pruga , kao sredstvo placanja za odrzavanje vecine u saboru , tko to putuje raditi iz Cakovca i Varazdina u Zagreb ?? Jedina rentabilana pruga je Rijeka Koprivnica , te Zagreb Tovarnik , ostale pruge su za staro zeljezo

TA
Tarantula
10:36 14.12.2021.

Nije megalomanski projekt, jer kada se uloži 4,4 milijarde kuna, siguro se od toga barem 30% može prodati u staro željezo ako kojim slučajem prihodi padu, pa pruge koje se ne koriste neka se demontiraju i prodaju u staro željezo te bi se od tog novca namirili bonusi za upravu HŽ-a!