Kada je riječ o imidžu Hrvatske u svijetu, jedan od opisa po kojima je poznata glasi kako je to mala zemlja, ali za velike stvari. Hrvatska uistinu često izaziva istinsko divljenje bilo da je riječ, ovisno o situaciji, o sportskim uspjesima, mladim genijalcima, turističkim biserima, poznatim umjetnicima, slasnim delicijama, uspješnim znanstvenicima ili pak - svojim proizvodima.
Oni su prepoznati kao jedinstveni, originalni i kvalitetni, a tako je već doslovno stoljećima. Kravata je, primjerice, danas jedan od najpopularnijih modnih dodataka, a u Europi su je proslavili hrvatski vojnici još u 17. stoljeću. Od tada je uslijedio još cijeli niz hrvatskih izuma i proizvoda koji su doslovno preplavili svijet, pa je tako pisalo Slavoljuba Penkale našlo svoje mjesto u svakom uredu, a s Vegetom se spravljaju jela u kuhinjama na svim kontinentima. Iako ljudi danas žive u eri kada je novih proizvoda na globalnom tržištu više nego ikada, oni hrvatski se i dalje izdvajaju.
Zadnjih je nekoliko godina sada tu i nova generacija proizvoda poput softvera, aplikacija, web stranica i računalnih igara, ali domaći proizvođači unatoč tome nisu zanemarili ni tradicionalne zanate koji su ponovno na cijeni. Da su kvalitete i posebnosti svojih proizvoda svjesni sami Hrvati nije toliko neobično, no svakako je impresivno da su hrvatski proizvodi osvojili cijeli svijet te da se u svakom kutku planete može naći barem jedna osoba koja s ponosom može reći - kupujem hrvatsko.
Slasnim delicijama i svojim proizvodima neznam ni jednu slasnu deliciju po kojoj bi Hrvatska bila prepoznatljiva što se proizvoda tiče moglo bi to biti oružje i to je to