Na oglašavanje u programima Hrvatske televizije i Hrvatskog radija tijekom oba izborna kruga svih 12 predsjedničkih kandidata potrošilo je ukupno 9,6 milijuna kuna (8,4 za reklamiranje na HTV-u i 1,2 na HR-u). No nešto manje od polovice cijeloga tog iznosa, oko 4,1 milijun kuna, u više od mjesec dana trajanja predsjedničke kampanje potrošio je sam nezavisni kandidat Milan Bandić.
Svi kandidati platili svoj trošak
Odnosno zbroje li se u kampanju na HRT-u uloženi iznosi četvorice Bandićevih izbornih konkurenata, ispada da je zagrebački gradonačelnik, koji ipak nije postao predsjednik, sam potrošio koliko i Nadan Vidošević, Dragan Primorac, Ivo Josipović i Andrija Hebrang - zajedno.
Ovaj zaključak temelji se na javnoj objavi konačnih iznosa utrošenih za oglašavanje na HRT-u, što je jučer odobrilo Ravnateljstvo HRT-a.
A jesu li svi kandidati podmirili svoj trošak, odnosno je li netko od njih HRT-u ostao dužan određeni novčani iznos?
- Svi su kandidati sve svoje iznose platiti u cijelosti tako da HRT-u nitko ništa nije ostao dužan. Uostalom, da netko nije platio, njegova se reklama ne bi ni emitirala jer je uvjet bio plaćanje unaprijed. Za ovu izbornu kampanju HRT je imao poseban cjenik s određenim popustom koji je vrijedio za sve, a kandidati su svoje oglase naručivali preko agencije - kazao je glasnogovornik HRT-a Danko Družijanić.
Nova TV i RTL bez objave troškova
Iako smo pokušali, na Novoj TV i na RTL-u nisu bili spremni iznijeti precizne podatke o tome koliko su te dvije televizije zaradile od predsjedničkih kandidata. Njihov zajednički stav je kako su to privatne komercijalne televizije koje ovakve podatke smatraju poslovnom tajnom.
U 15 dana rada sam zaradio MJESEČNI prihod u iznosu od 8743 kuna! Jedanostavno se besplatno prijaviš, slijediš upute i gledaš kako ti se povećava iznos na bankovnom računu!!! Super web stranica ---> www.gdi-wealth.ws