HIPERINFLACIJA PONUDE

Ministar otkrio koliko je smještaja ostalo prazno u srpnju i kolovozu: 'Pada nam popunjenost'

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL
Kategorizacija apartmana i soba
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Rovinj: WMF Točka preokreta: Tonči Glavina
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Novim porezom na nekretnine bit će obuhvaćene kuće i stanovi za iznajmljivanje
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Novim porezom na nekretnine bit će obuhvaćene kuće i stanovi za iznajmljivanje
25.09.2024.
u 23:41
Cilj je da ''Hrvatska ostane konkurentna'', dodao je Glavina, naglašavajući kako se Hrvatska ne smije dovesti u situaciju da je odnos cijene i kvalitete u disbalansu
Pogledaj originalni članak

Ministar turizma i sporta Tonči Glavina bio je gost u Dnevniku HTV-a gdje je prokomentirao podatke nakon turističke sezone. On je upozorio kako se Hrvatska trenutno suočava s hiperinflacijom ponude u odnosu na potražnju, a to potkrijepio podatkom da je u srpnju i kolovozu oko 40 posto kapaciteta u privatnom smještaju bilo prazno. 

- Dovodimo se do situacije da nam svake godine pada popunjenost i imamo sve veće nezadovoljstvo pružatelja usluga. Bilo je potrebno napraviti određene izmjene kako bismo zaštitili sve ove ljude koji se danas bave turizmom da se i dalje mogu baviti tim poslom i da mogu zadržati konkurentnost - objasnio je pa naveo dvije stvari koje su ključne za izračun poreza. 

- Broj dana - popunjenost u jednoj godini i prihod po krevetu. Imamo egzaktnu i idealnu analitiku kakvu praktički nema nitko u Europi. Prvi dio koji je vezan za popunjenost, vezan je za sustav eVisitor koji je jasan i precizan, a drugi dio su prihodi po krevetu, koji prijavljuju sami iznajmljivači. Do sada je porezno opterećenje bilo izrazito malo, nepravedno i podoporezovano, nekih 1 do 2 posto. Sad će biti 5 posto. Ovaj model koji smo napravili je apsolutno pravedan za onoga koji ima 10 kreveta i za onoga koji ima 5 kreveta. Zato što je osnovni parametar prihod po krevetu, a ne nešto drugo - dodao je. 

Cilj je da ''Hrvatska ostane konkurentna'', dodao je Glavina, naglašavajući kako se Hrvatska ne smije dovesti u situaciju da je odnos cijene i kvalitete u disbalansu.

POVEZANI ČLANCI:

- Naša budućnost turizma je održiva cjelogodišnja turistička destinacija. To je jedini mogući put koji imamo. Promjene jesu malo teške, ali postići će naš cilj da imamo cjelogodišnji održivi turizam - zaključio je.

>> FOTO Pitali smo umjetnu inteligenciju kako će hrvatski gradovi izgledati za 100 godina. Rezultati su fascinantni

Foto: Srecko Niketic/PIXSELL
Turisti na Pulskom Forumu
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
Turisti razgledavaju plan grada Zagreba
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Turisti prou?avaju veliku autokartu Hrvatske
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti
Foto: DALL E
Hrvatski gradovi u budućnosti

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 25

RO
RobbieSthlm
00:56 26.09.2024.

A nijedne riječi o ludo visokim cijenama od parkinga do dućana a da ne govorimo o restoranima. Nije do apartmana nego do sveopće nezažlivosti od privatnih do državnih aktera koji uduplavaju svoje prihode na račun običnog čovjeka

RA
Razbibriga
00:31 26.09.2024.

Odlično....manje turizma, manje onečišćenja, manje gužvi, manje poreza iz proračuna pa će valjda shvatiti da ima još grana u gospodarstvu RH kojima treba pomoć....seljačija od turizma sve u svemu

Avatar Melankolija
Melankolija
03:04 26.09.2024.

Znaci pola prazno? Sto se tice poreza po krevetu, a nije cijena kreveta ista u Dubrovniku i Rovinju, kao u nekom zabacenom selu. Opet ce se najjaci izvuci jeftino.