od iloka do vukovara

Mirni prosvjed u Šarengradu, mještani traže zabranu prometovanja teretnih vozila

Foto: Branimir Bradarić
Foto: Branimir Bradarić
Foto: Branimir Bradarić
Foto: Branimir Bradarić
Foto: Branimir Bradarić
Foto: Branimir Bradarić
20.02.2021.
u 14:36
Tijekom prosvjeda mještani su na državnu cestu postavili državne zastave te je više od sat vremena bio obustavljen promet ovom prometnicom.
Pogledaj originalni članak

U središtu Šarengrada, prigradskom naselju Iloka, danas je održan mirni prosvjed pod nazivom „Pet do dvanaest“ na kojem su mještani od nadležnih institucija zatražili da se zabrani prometovanje državnom cestom D2 odluka do Vukovara za teretna vozila teža od 7,5 tona.

-Jednostavno smo prinuđeni na to i više nemamo drugoga izlaza. I nedavno smo imali prometnu nesreću u kojoj je teretno vozilo udarilo reklamu jedne vinarije i samo pukom srećom nije nitko stradao, rekao je inicijator prosvjeda Pero Ćorić koji je i predsjednik Vijeća mjesnog odbora Šarengrad.

Tijekom prosvjeda mještani su na državnu cestu postavili državne zastave te je više od sat vremena bio obustavljen promet ovom prometnicom. Ćorić najavljuje kako će ovih dana nadležnim poslati novo otvoreno pismo ali i da već kreću s pripremama za novi prosvjed i novu blokadu državne ceste. Tada će možda na ceste izvesti i neke radne strojeve. Ako pak niti to ne da rezultata razmišljaju i o trajnoj obustavi prometa.

-Spremni smo i na to jer na ovaj način mi više ne možemo živjeti. Ovo nije normalan život. Država može ili udovoljiti našem zahtjevu, ili nas sve uhititi ili pak javno reći da smo građani drugoga reda pa kad strojevi završe s rušenjem u Petrinji i Glini neka odmah dođu ovdje i sve poravnaju. Svjesni smo da su izbori pred vratima i da će ponovno biti obećanja o kanalu Dunav - Sava, obilaznicama, Srijemskoj transverzali ali nas to ne interesira. Mi želimo oduku odmah i sad, rekao je Ćorić.

Pojašnjava i kako teretni kamioni ovom cestom prometuju iz osnovnog razloga da izbjegnu MGCP Bajakovo gdje se dugo čeka i gdje su veće kontrole. Oni se s auto ceste kod Šida skinu s auto ceste i preko Šida idu do Iloka i onda Vukovara da bi ponovno kod Županje izašli na auto cestu. Ćorić kaže kako je to put duži više od vremena ali da to vozači teretnih vozila planski rade.

Po riječima Ćorića ovaj ratom poharan i devastiran istočni branik RH ne zaslužuje takav status ako znamo da je odluka za koju se zalažemo već donešena na gotovo 75% ceste D2, kao i na mnogim drugima. Radi se o dionicama Đurđevac – Našice, cijela Podravska magistrala, Novska – Okučani, Orahovica – Kutjevo…

-Ove podatke baziramo na činjenici do kojih smo došli, a oni govore kako je godine 2020. cestom D2 od Iloka do Vukovara prošlo preko 161.000 tranzitnih teretnih vozila težih od 7.5 t. Njihov dnevni prosjek varira od 400 vozila u kolovozu do 800 vozila u prosinu, rekao je Čorić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.