Prema istraživanjima nekoliko zdravstvenih zavoda, trend gledanja 3D filmova u kinima vrlo je opasan za zdravlje. Naime, naočale koje gledatelji dobivaju u kinu rijetko se temeljito očiste prije sljedećeg korisnika, i predstavljao opasnog prijenosnika klica i izvor zaraze; očna sluznica jedan je od najizloženijih dijelova tijela i zarazi je lako preko nje ući u tijelo.
No, da mi od tog dijela članka koji nije za gadljive pređemo na onaj koji je namijenjen "modnim žrtvama", a to je novi trend da svatko u kino sa sobom donese vlastite naočale za gledanje u tri dimenzije, što skuplje i bješnje to bolje, da se u mraku može svima hvaliti kako je elegantan, što oni ionako neće vidjeti.
Prvi se na tržište ekskluzivnih 3D cvikera ubacio Oakley, tvrtka koja je u srcima američkih vojnih i špijunskih frajera odavno zamijenila klasične RayBanice. Svoj model naočala za 3D gledanje marketinški su povezali s dugoočekivanim filmom "Tron: Legacy", Disneyevim nastavkom kultnog ostvarenja daleko ispred svog vremena iz 1980. koji se događao u cybersvemiru kad većina ljudi još nije ni vidjela računalo. Njihove naočale moćno izgledaju, a moćna im je i cijena od 150 dolara.
No, "Tron 2" još nije ni stigao u kina, a za blagdane svoju robu – još skuplju, naravno, ponudit će i Gucci. Njihove bijesne naočale od 225 dolara nisu vezane za nijedan film, pa su dizajneri tu slobodu iskoristili da naprave naočale klasičnog "pilotskog" oblika, koje zahvaljujući posebnoj metalik-foliji omogućavaju i obično gledanje, pa ćete se moći u zrcalu nadiviti kako vam dobro stoje.
Još samo da i televizija krene s 3D; možemo zamisliti ljubitelje serije "CSI: Miami" kako čekaju da njihov idol i uzor Horatio Caine kaže onu svoju pametnu repliku prije uvodnog krika na špici, pa u istom trenutku kao i na nos nataknu 3D egzaktnu repliku njegovih slavnih Silhouette Titanium Model 8568. Jeeeeeeee...