po europskim standardima

Moderniziraju se željeznički kolodvori u Vinkovcima i Sl. Brodu

Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
željeznički kolodvor
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
željeznički kolodvor
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
željeznički kolodvor
Foto: Ivica Galovic/PIXSELL
željeznički kolodvor
16.01.2014.
u 18:30
Masivna betonska konstrukcija sagrađena sedamdesetih godina i teška više stotina tona, nagrizena zubom vremena sve je više propadala
Pogledaj originalni članak

Nakon jučer dovršenih radova na detaljnom uređenju drugog perona željezničkog kolodvora u Slavonskom Brodu, zagrebačka građevinska tvrtka Palir d.o.o. počela je rušenje i uklanjanje teške betonske konstrukcije iznad kolodvorskog dijela prvog perona. Uklonjena je sva peronska infrastruktura, signalni uređaji, led displeji, klupe, satovi, zvučnici i sve instalacije, te osiguran siguran podzemni prolaz putnicima iz glavne kolodvorske čekaonice prema drugom peronu, koji preuzima sve dolaske i odlaske vlakova.

Masivna betonska konstrukcija sagrađena sedamdesetih godina i teška više stotina tona, nagrizena zubom vremena sve je više propadala, pa trenutno ne može zadovoljiti nove europske standarde. Unazad desetak, a i više godina, armiranobetonski nosači i potporni stupovi konstrukcije počeli su popuštati i pucati, i u pitanje je dovedena potpuna sigurnost građevine i putnika koji su čekajući vlakove boravili u njoj.

U više navrata tijekom proteklih godina pod glavne nosive betonske grede ugrađivana su čelična pojačanja i potpornji velikog profila, kako bili se pukotine zaustavile i prijeteća opasnost smanjila, a svim putnicima osigurao siguran boravak na peronu. Prvi peron će zbog radova do daljnjeg biti zatvoren, a putnički vlakovi u dolasku i odlasku preusmjeravat će se na novouređeni drugi. Do njega će privremeno biti omogućen dolazak iz glavne zgrade kolodvora kroz pothodnik. Iz HŽ-a procjenjuju da će potpuno uređenje kolodvorskog dijela perona i izgradnja nove nadstrešnice biti završeno u svibnju, za kada planiraju otvorenje.

- Cilj ovih radova, koji su dio prioritetnih investicija HŽ Infrastrukture, je modernizirati prometnu uslugu i standardizirati perone prema europskim standardima. Radovi su započeli početkom rujna 2013., a vrijednost radova iznosi 17,7 milijuna kuna. Jučer je u promet privremeno pušten drugi peron za prijem i otpremu putnika, a upravo počinju radovi na prvom peronu. Pored obnove slavonskobrodskog kolodvora u tijeku su radovi i na vinkovačkom željezničkom kolodvoru koji također obuhvaćaju gradnju nove čelične peronske nadstrešnice i podizanje perona. Obnovu vinkovačkog kolodvora započeli smo tijekom kolovoza prošle godine, a za izvođača radova izabrali tvrtku Tehno-elektro d.o.o. Rok za završetak radova je početak lipnja 2014. godine, a njihova ukupna vrijednost iznosi 17,3 milijuna kuna. Trenutno se radi na drugom peronu, gdje se završava popločenje i postavlja čelična nadstrešnica. Uskoro počinje i izvedba elektrotehničkog dijela, postavljanje rasvjete, razglasa i displeja, a prihvat i otprema putnika privremeno se obavlja na trećem. peronu - kaže Martina Elizabeta Lovrić, voditeljica Korporativnih komunikacija HŽ Infrastrukture.

>> Popravljen kvar na mreži, vlakovi kasne najviše 15 minuta

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.