Novim voznim redom od 12. prosinca Koprivnica ostaje bez nekoliko direktnih vlakova čije ukidanje, smatraju u tome gradu, nema ekonomskog opravdanja, pogotovo na magistralnom pružnom pravcu prema Zagrebu i Mađarskoj, a koji se inače svrstava među najprometnije u državi.
Loše za učenike i studente
Potvrda toga je i podatak da se na njemu godišnje povećava prijevoz putnika i do sedam posto što, međutim, ipak nije bilo dovoljno da se izradom novog voznog reda ako već ne unaprijedi, ono barem održi broj i kvaliteta dosadašnjih vlakova. Čudno je, žale se u Koprivnici, što se istodobno suprotno događa na drugim prugama, koje ni izbliza nemaju status magistralnih kao spomenuta od Koprivnice prema Zagrebu, a za primjer ističu slučaj s pravcem od Kloštra Podravskog do Bjelovara i Križevaca. Tu je, naime, po novom voznom redu gotovo utrostručen broj direktnih vlakova prema Zagrebu, iako je na toj pruzi u posljednje vrijeme zabilježen pad prometa putnika za gotovo trećinu. Spomenutim promjenama najviše će biti pogođeni koprivnički studenti i učenici koji se nedjeljom navečer vraćaju u Zagreb.
Zakinuti i carinici
Naime, umjesto sadašnjeg direktnog vlaka dobit će za prijevoz pola garniture koja će se u Križevcima pripojiti vlaku iz Kloštra Podravskog i Bjelovara, te kao takva nastaviti prema Zagrebu elektrificiranom prugom, ali s vučom na dizelski pogon. Novim rješenjima ne mogu biti zadovoljni ni koprivnički carinici, granični policajci te željezničari koji, uz fitopatologe i druge pogranične službe, svakodnevno putuju u susjednu Mađarsku, gdje s mađarskim kolegama rade u zajedničkoj željezničkoj postaji Gyekenyes. Do sada su godinama putovali pograničnim vlakovima koji su, međutim, novim voznim redom zbog malog broja putnika ukinuti kao nerentabilni, te im preostaje putovanje ne baš povoljnim međunarodnim linijama ili još manje prihvatljivim cestovnim prijevozom.
magistralni pravac od kuda prema kamo.... mađarska vam je dragi moji druga država. a do granice vam je nekih 25 km i čini mi se da tamo ipak ne stanuje pola milijuna ljudi da im treba 10 vlakova dnevno. ispada da samo iz koprivnice ljudi putuju. a da mrle priključi koprivnicu nagykanizsi možda ga budu više cijenili mađari. ah pa i onda bu na kraju države. ili možda da se koprivnicu proglasi glavnim gradom hrvatske ili da se koprivnicu odvoji kao posebni distrikt burkine faso.....