Danas su stanovnici otoka Mljeta blokirali pristajanje trimarana Krilo Elipse u luci Sobra jer je tvrtka Kapetan Luka nakon samo desetak dana od uvođenja ukinula liniju iz Splita prema Mljetu.
Da ukidaju liniju u ponedjeljak objavili su u subotu. Pitanje je pod kakvim im je uvjetima Agencija za obalni linijski pomorski promet izdala koncesij u kad su u mogućnosti tako naglo promijeniti plan.
Tvrtka je valjda napravila procjenu isplativosti prije ulaska u posao i potpuno je neozbiljno da se linija mijenja nakon deset dana vožnje u lipnju i da davatelj koncesije to dopušta.
Prosvjed na Mljetu podržala je i Općina, a kao protuodgovor najavljuju blokiranje drugog broda Kapetana Luke koji pristaje u Pomeni.
U nemogućnosti da pristanu Kapetan Luka danas je putnike iz broda i u brod prebacivao preko ograde nakon čega su otočani dozvolili spuštanje rampe.
Koncesionari nisu socijalna sluzba. Postoji minimum popunjenosti trajekata/brodova/aviona itd. za rentabilno poslovanje. Ako Mljet nema dovoljno putnika, onda grad Mljet mora platiti za broj putnika koji fali do tog minimuma. Na primjer, grad Portland (OR) dotira Lufthansu (sada Condor, sestrinsku avio-firmu Lufthanse) do minimalne popunjenosti (ako je portebno) da bi avio-prijevoznik odrzavao dnevnu vezu sa Frankfurtom. takav mimimum je odredjen i u slucaju ostalih prijevoza. Neznam da li je takvo sto dio koncesijskog ugovora, ali ako nije, to je veliki problem.