'Hrvatska kakvu trebamo'

Ne smijemo dati da nas drugi ‘etiketiraju’

Foto: Željko Lukunić/PIXSELL
Ne smijemo dati da nas drugi ‘etiketiraju’
27.05.2017.
u 22:48
U ponedjeljak nova Večernjakova tematska konferencija Hrvatska kakvu trebamo koja će biti posvećena brendiranju Republike Hrvatske.
Pogledaj originalni članak

Promocija i brendiranje država nekada su bili luksuz ili dodatna vrijednost, no sada su nužnost. S jedne strane, ljudi, kapital i poduzeća postaju sve izbirljiviji prilikom odabira destinacija za ulaganja ili odmor ili posjete pa će izabrati grad, regiju ili državu koja se ističe od ostalih, odnosno koja ima jači brend.

S druge strane, ako se država dovoljno ne trudi oko vlastitog brendiranja, postoji opasnost da je “etiketira” netko drugi, mimo njezine volje.

Ponudili rješenja

Upozorava na to dr. sc. Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu, jedan od sudionika konferencije Večernjeg lista koja se održava u ponedjeljak u Zagrebu i posvećena je brendiranju Hrvatske, odnosno pozicioniranju Hrvatske u svijetu, i to kroz prizmu definiranja nove vanjske politike, prepoznatljivosti hrvatskih proizvoda na svjetskom tržištu, hrvatske kulture i kulturne baštine.

Nakon što je prije dva mjeseca u organizaciji Večernjeg lista održana velika konferencija “Hrvatska kakvu trebamo”, koja je definirala deset ključnih područja i problema Hrvatske i koja je izazvala golem interes javnosti i konkretan angažman brojnih vodećih stručnjaka koji su ponudili rješenja za bolju i uspješniju Hrvatsku, Večernji list sada organizira tematske konferencije, među kojima je i ova o brendiranju države.

Panel diskusije

Na konferenciji će predsjednica Republike Kolinda Grabar-Kitarović izlagati na temu “Hrvatska i svijet, geopolitički i geostrateški okvir”, dok će Božo Skoko govoriti o tome kako brendirati Hrvatsku. Moć kreativnih industrija i promociju kulture približit će Daniela Angelina Jelinčić iz Instituta za razvoj i međunarodne odnose, a o modernoj hrvatskoj javnoj diplomaciji tematsko izlaganje održat će Zvonimir Frka Petešić, veleposlanik Hrvatske u Maroku. Održat će se i tri stručne panel-diskusije: Hrvatska i svijet – definiranje nove hrvatske vanjske politike, Koliko vrijedi oznaka “Made in Croatia” na globalnom tržištu, te Tko smo i kako se predstaviti svijetu.

Na njima će sudjelovati i ministrica kulture Nina Obuljen-Koržinek, državna tajnica u MVEP-u Marija Pejčinović Burić, pomoćnik glavnog tajnika UN-a Ivan Šimonović, zastupnik u Parlamentu EU Tonino Picula, bivši predsjednik Ivo Josipović, ali i dizajner Davor Bruketa i predsjednik HGK Luka 
Burilović.

Glavna izlaganja

Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović održat će izlaganje pod nazivom Hrvatska i svijet, geopolitički i geostrateški okvir

Kako brendirati Hrvatsku, objasnit će Božo Skoko s Fakulteta političkih znanosti u Zagrebu

Moć kreativnih industrija i promocija hrvatske kulture u svijetu tema je izlaganja Daniele Angeline Jelinčić s Instituta za razvoj i međunarodne odnose

Zvonimir Frka Petešić, hrvatski veleposlanik u Maroku, govorit će o modernoj hrvatskoj javnoj diplomaciji     

   

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar Maxich
Maxich
00:26 28.05.2017.

Kako da nas ne etiketiraju kad toliki šljam ima RH državljanstvo, a nemaju veze s Hrvatskom?! I sramote nas po EU i šire!

ML
Mlad75
23:24 27.05.2017.

Budimo realni oni koji nas etikiraju su uglavnom iz Hrvatske i oni sire lazi o Hrvatima.....zanimljivo je kako nikada, apsolutno nikada nisam cuo od nekoga stranca , (pritom ne mislim na nase susjede koji imaju pretenzije na nasu zemlju nego na ljude iz Europe, Afrike Azije ) da su Hrvati rasisti, nacisti, mrzitelji bilo cega jer ljudi su svijesni da uvijek moze postojati pojedinac koji je iznimka al u globalu nas dozivljavaju kao vrlo otvorene ljude....Međutim u nasem drustvu postoji mala grupa ljudi koji su okupljeni oko udruga kojima je jedina svrha prestaviti Hrvate kao los narod.....to se desilo i sa Thompsonom , sve ovo sto se njemu desava je plod unutarnjih hiena kojima je sama pomisao na Hrvatsku mrska naravno osim kad je rijec o hrvatskim kunama.....zato treba prvo ukinuti drzavno financiranje svake udruge koja siri lazi i klevece Hrvatsku, uz to pokrenuti grupu strucnjaka koji ce uz diplomaciju raditi brendiranje Hrvatske u svijetu i srusiti lazi koje se o nama sire...nazalost do sad je nasa diplomacija uglavnom spavala ili radila protiv Hrvatske a to je ostavstina jugokadrova, jer kad se pogleda strukura diplomata i njihova proslost vidi se da su to uglavnom ljudi koji su i u jugoslavenskom komunistickom rezimu imali zapazene pozicije i jednostavno vecina njih nisu gorljivi zagovornici hrvatske rijeci i djela!

Avatar Fico1_ZG
Fico1_ZG
23:35 27.05.2017.

Marketing je sve, pa tako i za drzave, odlicna ideja i samo naprijed.