Inovativni proizvod

Ogulin postao destinacija doživljaja, Ivaninu kuću bajke obišlo 8.000 posjetitelja

Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
Ogulin postao destinacija doživljaja, Ivaninu kuću bajke obišlo 8.000 posjetitelja
28.05.2014.
u 13:55
Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke, kao jedini u Karlovačkoj županiji, uvršten je i na popis kulturnih institucija koje moraju biti dio turističkog paket aranžmana
Pogledaj originalni članak

To je potvrda kreativnosti i inovativnosti našeg brenda i svih proizvoda koji iz toga proizlaze. To je ujedno i pokazatelj da smo dobro izabrali naše partnere, te da su sredstva EU, Turističke zajednice i Grada Ogulina itekako dobro utrošena. Ivaninu kuću bajke dosad je obišlo 8.000 posjetitelja. Jedinstveni smo primjer drugačijeg pristupa nematerijalnoj baštini. Ogulin je postao destinacija doživljaja – zadovoljna je direktorica Turističkog ureda Ogulin Ankica Puškarić nakon novog priznanja za rad.

Na tržištu

Nagrađeni su za svoj projekt Ivanina kuća bajke za kreativni i inovativni turistički proizvod, koju u devet kategorija dodjeljuje Mreža za razvoj i kreativnost iz Zagreba. Puškarić napominje da je to ujedno i priznanje svima koji su bili uključeni u implementaciju projekta, a posebno koautorima Dragani Luciji Ratković Aydemir, Vladimiru Končaru i Vanji Cuculiću te njihovim suradnicima.

Osim toga, Centar za posjetitelje Ivanina kuća bajke, kao jedini u Karlovačkoj županiji, uvršten je na popis kulturnih institucija koje moraju biti dio turističkog paket aranžmana pri izboru potencijalnih kandidata za razvoj destinacijskih menadžment kompanija i dodjeli potpora za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa u 2014. godini u skladu sa Javnim pozivom Hrvatske turističke zajednice.

To znači da turističke agnecije prilikom sklapanja aranžmana za kulturni turizam u našoj županiji, obavezno moraju uključiti i Ivaninu kuću bajke.

– O tome su odlučivali ljudi iz Ministarstva turizma i kulture, dakle, struka. To je za nas veliko priznanje koje nam olakšava put na tržište. Tako više nećemo biti orijentirani samo na školske ekskurzije, nego će nam dolaziti organizirane grupe domaćih i stranih turista – napominje Puškarić.

Zanimljive radionice

Dodaje i da su svjesni da posjetitelji neće dolaziti samo vidjeti kuću. Stoga u suradnji s domaćim obrtnicima i OPG-ima uvode nove sadržaje. Jedan od njih je i stakleno-drvena priča. Neke od ideja bit će prezentirane tijekom Festivala bajke.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.